heeft iemand deze stoelverhoger?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door stampertje, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Heeft iemand deze stoelverhoger

2. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
  3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    nee, ik zag ze bij de prenatal, waren in de aanbieding. dingen waren behoorlijk zwaar en ik vroeg me sterk af of bv leren stoelen er niet van zouden beschadigen.
    Wij hebben hem van prenatal eigen merk gekocht, prima dingetje. Alleen past die band niet om dikke/brede stoelen, dus dat moet ik nog even fixen.

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Die licht blauwe van hart plastick

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    nee, van stof hebben we nu. Nouja, er zit stof omheen. Vond die anderen ook spuuglelijk trouwens. *sorry*

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Haha die blauwe hebben wij hij is lelijk he en ik kan mijn stoelen niet meer aanschuiven dus ik zoek andere

7. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik vind de plastic ook erg lelijk. Voordeel dat ze makkelijk af te nemen waren zeiden ze in de winkel.
    Nou de mijne kan in de was! Ik ga niet zo'n lelijk ding in mijn huis nemen en ook niet telkens eraf halen.. Sorry!

8. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik wil er wel 1(nouja 3 eigenlijk) van plastick maar de armleuning moet lager als die ik nou heb. Plastick is beter schoon te maken en ik heb geen zin om iedere dag die stoellen te wassen nou haal ik er een doekje over en schoon is tie

9. Que

Que Niet meer actief

Oke nou ben ik blond he maar is dat een ding voor in je kinderstoel te zetten? Of voor op je gewone keukenstoel?

10. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Ja, wij hebben zo'n stoelverhoger. Hebben hem niet heel veel gebruikt, maar wel als we bij iemand op visite gingen ofzo. En in de zomer wel veel gebruikt voor in de tuin.
    Oh ja, en vorige winter hebben we hem op de slee vastgemaakt zodat ons meisje toen lekker op de slee kon zitten. Hahaha multifunctioneel dus.

Ik vind wel erg handig dat je de zitting in hoogte kan verstellen en dat je het blad er ook af kan halen.

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.275
    2.978
    113
    Verplaatst naar 'de babyuitzet'.

Lotte

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Voor op een gewone stoel. Ik gebruik hem als we ergens zijn waar ze geen kinderstoel hebben.

En van die slee, geniaal! Wat een goed idee:)

13. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    fijn hoor dat mijn topick weer is verplaatst is niet eens iets voor een baby uitzet wit alleen maten weten en hier word het toch niet eens gelezen????

Deel Deze Pagina