Welke weegschaal....

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Welke weegschaal zouden jullie mij aanraden? Ik ben dus druk met afvallen bezig, nu moet ik ook goed op me cholesterol vet enz letten. Nu zat ik er aan te denken om een weegschaal te kopen met vet, vocht, en spiermassa berekening. Zou dit slim zijn, of zeggen jullie je kan het toch ook gewoon op een normale weegschaal bijhouden wat je afvalt, dan gaat je vet ook wel om laag.....

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Home - Tanita

Ik heb een weegschaal van dit merk. Op mijn sportschool hebben ze van dit merk ook weegschalen.

Hij werkt goed en snel

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik hoorde van de week op tv dat de berekening van de weegschalen met betrekking tot vet en spiermassa niet nauwkeurig genoeg zijn. Ik ben van mening dat als je een gewone weegschaal hebt dit meer als voldoende is als je alleen wilt afvallen. Maar het is maar net wat je wilt weten kwa metingen..

4. Troelala21

Ja zoiets had ik ook gelezen. Ach ja misschien moet ik me er ook niet teveel mee bezig houden. Als ik afval zal de rest ook wel minder worden. Anders maar bij de ha een check up doen ofzo.....

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik vind een spiermeting wel erg fijn want soms kom ik aan maar niet in vet maar wel in spieren en als ik alleen die nummers had gezien had ik vast meer gebaalt

6. Troelala21

Dat is ook weer zo....

Deel Deze Pagina