zelfde symptonen als voor curretage

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mercedes, Mar 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb op 14 februari een curretage gehad (zou 13 weken zijn), 2 weken erna heb ik een echo gehad, waarop te zien was dat mijn eisprong in aantocht is (normaal op dag 17), nu 3 weken later, dacht ik afgelopen maandag mijn menstruatie te krijgen , maar heel weinig, dinsdagochtend dag ik nog dat het heftiger zou worden, maar helaas in de vooravond was geen druppel meer te bekennen. Ik heb sinds 2 weke ook allerlei symptonen terug, zoals pijnlijke borsten, moe, duizelig en weinig eetlust. Normaal als ik ongesteld word, dan krijg ik enkele dagen van te voren pukkels, nu ook niets. Ik heb vanaf maandag een nieuwe cyclus geteld, maar weet eigenlijk niet of ik die ene dag met een beetje verlies tot menstruatie mag rekenen. Wie herkent dit en weet raad?

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik herken het niet als van mezelf, maar wel van verhalen van andere meiden en van een vriendin van me. het schijnt heel vaak voor te komen dat je na een miskraam heel snel weer zwanger bent.
    meid ik hoop het voor je!
    zoals je het beschrijft kan ik me voorstellen dat je hoop hebt.

heb je al getest?
    ik duim voor je!

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik slik clomid, wat ik niet mag slikken tijdens een eventuele zwangerschap. Ik dacht afgelopen maandag mijn menstruatie te krijgen, dinsdag was er helemaal niets meer en gisteren ben ik toch begonnen met clomid (zoals mijn gyn me had gezegd, maar ik heb geen echo e.d. gehad, omdat ie het druk had heeft ie me gebeld).Aan de ene kant zou ik het geweldig vinden, als het idd weer raak is, maar aan de andere kant weet ik niet hoeveel schade de clomid aanricht.

4. Angel Eyes

daar weet ik echt niks vanaf. heb je wel al een test gedaan, als die positief uitslaat weet je dat je niet met clomid moet doorgaan. is die negatief kan het alsnog zo zijn maargoed.
    succes ermee!

5. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb testen besteld, hopelijk krijg ik ze snel binnen.

6. Angel Eyes

nou respect hoor. ik was dus naar de winkel gegaan. dan heb ik ze sneller ;)
    maarre ik blijf voor je duimen. ;)

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik had ze al besteld, ben aan het wachten dat ze binnenkomen. Bij de zwangerschap van mijn zoontje gaf de kruidvattest tot 6 weken negatief, vorige zwangerschap gebruikte ik de matcar test en die gaf al positief op de nod, vandaar dat ik nieuwe matcare testen heb besteld.

Share This Page