Hoi hoi allemaal, Ik zit echt met een groot probleem. Ik heb net nog een keer getest (kruidvat 2 voor 5 euro) omdat ik steeds meer overtuigt raak van een eventuele zwangerschap door de enorme symptomen van misselijk,rugpijn,buikpijn en ongikrampjes. Ik test al bijna een week en telkens wisselen de uitslag (wel telkens dezelfde test gebruikt op 2 x na omdat ik deze betrouwbaar acht) Ik heb zoveel kwalen en durf er steeds niet aan toe te geven omdat ik het niet geloven kan en niet teleurgesteld wil worden. Dus ik dacht; ik test niet meer,maar ik was zo overtuigt dat er nu wel een streep ging komen dat ik hem deed. Er komt weer een streep!! Eerst ligt en in het licht duidelijk te zien en binnen vijf minuten wel iets donkerder maar hij is nog steeds niet uitgekleurt. Ik zie dat hij nog donkerder wordt. (niet even donker als teststreep maaar wel echt roze). Ik ben alleen zo bang. Hij werd dus al daaaagen niet donkerder,maar was er wel overigens,werd alleen niet donkerder. Soms werd hij zelfs lichter en soms bijna niet te zien maar wel aanwezig. Nu opeens is hij weer duidelijk aanwezig. Wat kan dit nou toch betekenen? Ik heb al bloed geprikt gisteren,en morgen krijg ik de uitslag,maar ik ben zo bang dat er iets niet klopt. Mocht de uitslag nou aangeven dat ik niet zwanger ben, willen we aan clomid beginnen,maar eerst krijg je 5 dagen pilletjes die een mensturatie opwekken progrestron geloof ik . Maar ik heb zo het gevoel dat er wat zit dat ik in een grote tweestrijd zit. Misschien verbeeld ik het me en moet ik het gewoon doen? Maar misschien is er toch wat anders aan de hand? Mijn gevoel spreekt erg duidelijk dit keer en dat heb ik niet eerder gehad. Ik ben eerlijk gezegt bang voor een mogelijke BBZ,geen verleden mee en ook geen aangetaste eileiders zoals 1,5 jaar op het inwendig onderzoek was te zien, maar het lijkt me dan sterk dat de test uitslagen dan zo wisselen. Hij geeft immers nu heel duidelijk weer aan dat ik zwanger ben (en zo voelt het ook) Maar wat nou als de uitslag morgen zegt van niet? Of zou de HCG hoeveelheid ook kunnen wijzen op een BBZ zodat de dokter dit ook weer? En wat moet ik dan doen met de voortgang? Moet ik een echo vragen? Of kan ik gewoon voor de pillen gaan als de dokter zegt dat ik niet zwanger ben? Sorry voor mijn onzekerheid,maar ik ben er zo bang voor! Heeft iemand iets dergelijks meegemaakt? :-S Ik heb ook nog steeds geen ENKEL teken van menstruatie. Sorry voor mijn vragen. Liefs
Meid ik heb je testen ook bekeken en volgens mij ben je echt zwanger hoor. Een streep is een streep. Liefs
hoi Channes,die waren idd van vorige week,maar daarna nam alles dus af in kleur,en vandaag opeens weer redelijk snel en duidelijk aanwezig. Tevens probeer ik hem op de foto te krijgen,maar hij is nog niet goed op de foto te zien hihi dus ik probeer nog ff verder..... Wat een gedoe he? PFFFF en jij HEEEEL erg gefeliciteerd meid
Ik snap je twijfel echt meid hoor ik duim voor je dat je bloedtest morgen positief is maar denk het wel hoor. Is het al gelukt met je foto? Dank je wel voor de felicitatie
heej kadootje.. Ik hoop zeker dat je zwanger bent mijn testen blijven extreem licht.. dus weet het niet.. heb tegen mezelf gezegt om vandaag niet te testen omdat vandaag mijn nod is en als die niet komt zien we wel weer verder... Ik duim heel hart voor je meid dat je hcg morgen heel mooi is!! maar aan je testen te zien ben je echt zwanger! Wanneer was je nod dan??
Hey katootje, wat een gedoe zeg met die testen! Ik hoop gewoon voor je dat je zwanger bent Het kan lijkt mij niet dat er tig testen vals posi zouden zijn.. Dus hopelijk morgen een goede uitslag!
ik heb inmiddels een testje geplaatst. Ik hoop dat jullie het kunnen zien. Ik hoor het wel. het is de eerste foto in het album
Hoi Hanneke, ik hoop ook dat jij zwanger bent! Wat een gedoe he? En weet iemand hoe het zit met een BBZ? Zou dat de reden kunnen zijn van de steeds lichte testen? Of worden ze bij mij gewoon niet donkerder? :-D liefs.
ik zie wel een 2e hele lichte streep ... als ik met mijn laptop beeldscherm beweeg .. streep= streep meid!!! Een voorzichtige felicitatie hopelijk weet je morgen meer
hihi ja ik zie het ook als ik met mijn laptopbeeldscherm beweeg hahahaha Dus mensen met een laptop; vooral even kijken :-D hahaha
Het is wel logisch dat de streep donkderde wordt en hij is duidelijk te zien Je bent gewoon zwanger hoor Verder kan het per dagdeel verschillen wanneer je hem doet, of je veel actief bent geweest, veel gedronken, weinig geplast, warmte/kpu... Dat werkt op je urine en ja dan kan je streep lichter zijn dan bijv. in je ochtendurine.. Volgens mij ben je hartstikke zwanger!
wat is KPU? Het zou mega tof zijn! Dus volgens jou zou het kunnen? Ik heb gewoon soms twee dagen heel licht getest en soms nauwelijks te zien en dan opeens weer wat donkerder. dat is toch vaag? Ik hoop het heel erg en voel me ook echt zó anders dan anders.....Heb ik nog nooit gehad! En mn man? Die denkt dat ik schijnzwanger ben ontdanks alle streepjes (die is gek joh hahaha) hij vraagt telkens; "en? wat vinden de meisjes op het forum ervan die hebben dr meer verstand van als ik" echt schattig hahaha.
meis hou nu op je geld te verkloten aan testjes, ga lekker vast dat geld in een potje doen, voor je ukkie. WANT JE BENT ZWANGER!!!!!! en niet zo stressen, ga relaxen, haal een doos bonbons, en ga dat zxsamen met je ukkie opkanen bij een boekje of een film, maar doe iets wat jou ontspant.
katootje22 weet je al wat meer ik denk ook wel dat je zwanger bent hoeveel dagen ben je nu overtijd mijn test was eerst ook zo licht alleen bij mij werd ie wel donkerde sommige vrouwen maken gewoon minder hcg aan maar zijn wel gewoon zwanger vanaf de 6de week ga je een piek krijgen dus dan zou die wel duidelijke moeten zijn. dat heb ik gisteren gehoord van de vrouw van moeders voor moeders en als je echt overtijd bent en je test positief dan mag je er wel van uitgaan dat je echt zwanger bent. nou meid alvast voorzichtig gefeliciteerd gr jojo29
Katootje heb je al wat van je bloeduitslag gehoord? En over een bbz dan test je ook gewoon positief. Maar wees daar aub niet bang voor. Liefs
oooooh meiden de spanning is om te snijden! Ik heb net de dokter gebeld en ik heb NOG geen duidelijkheid. De uitslag is er maar de assistente deed VAAAG. Mijn HCG uitslag is binnen en ze zei eerst dat het waarde 2 was. Ik zei; oh dan ben ik dus niet zwanger? Daar gaf ze geen antwoord op. Daarna zei ik;vaag want ik heb gister wel weer positief getest. En als ik niet zwanger ben moet ik nu de voorgang bespreken met de dokter,maar ik vind het toch vaag want ik voel me ZO zwanger. Toen begon ze opeens met: Ja maar het is nog heel jong he met een waarde van 25?!?!?!! dus ik zeg HUH ben ik nou wel of niet zwanger? Toen zei ze; ik overleg het even met de dokter,kun je vanmiddag terug bellen? PFFFFFFFFFFF NOG GEEN DUIDELIJKHEID. En wanneer ben ik nou zwanger?? Als je HCG 2 is ben je toch niet zwanger? maar in andere tabellen lees ik weer dat je tussen 0 en 5 twee weken zwanger kan zijn. Wat een ware hel dit zeg!!! VRESELIJK!!! weet iemand hier hoe het zit?