bloeding na onderzoek?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ilonaa, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Hoi,

    Ik heb 2 weken geleden bij de gyn onderzoeken gehad naar mijn vruchtbaarheid, omdat mijn cyclussen lang duren.
    27juli had ik mijn laatste menstruatie, 6aug de onderzoeken en 2dagen later verloor ik 3dagen een beetje bloed.
    Eerst was het met afvegen oud bloed dus ik dacht een restje van mijn menstruatie, maar later werd het rood.

    Zou dit weer een menstruatie geweest zijn? Ik snap er niet van.

    Ook kon ze maar 1 eierstok zien heeft iemand dit ook weleens gehad en zat hij dat verscholen achter je darmen ofzo?

    liefs
     
  2. Trees

    Trees Niet meer actief

    Heb je een inwendige echo gehad? Ik heb het ook weleens gehad dat ik daardoor een klein beetje bloed verloor. Het deed verder geen pijn ofzo. Dat ze maar één eierstok zien is heel normaal en dat kan verschillen per keer.
     
  3. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    het was idd een inwendig onderzoek.
    Maar ze kunnen toch niets beschadigen daarmee.
    Ik vond het eigenlijk best veel als het daarvan zou zijn.
     
  4. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Wanneer ze een klein beetje beschadigen kan er toch nog wel veel bloed uit komen.. Als je het niet vertrouwd zou je altijd even navraag kunnen doen of het vaker gebeurd wanneer iemand veel bloed na een onderzoek. Er zullen vast wel meer zijn die daar even over bellen.
     
  5. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    waarschijnlijk is het van de uitstrijkjes.
    ik maakte me niet echt zorgen, maar ik zit met mijn cyclus.
    Ik probeer net een beetje aan te wennen dat ik een lange onregelmatige cyclus heb en het dus allemaal niet zo vlotjes verloopt dus dacht wat nu weer.....
     
  6. Trees

    Trees Niet meer actief

    Er kan ook een adertje geraakt zijn, waardoor je een klein beetje bloed verliest. Dat is gewoon onschuldig. De een is wat beter doorbloed dan de ander, maar mocht je toch vragen hebben even lekker bellen. Je wilt niet weten hoe vaak ik bel ;)
     
  7. Wolkjuh

    Wolkjuh Niet meer actief

    Ik ga met trees mee ;)
     
  8. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    bedankt voor jullie reacties!
     

Deel Deze Pagina