Na een negatieve test na Pregnyl toch nog een positieve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Spa, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spa

Spa Nieuw lid

14 apr 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft er iemand die Pregnyl heeft gebruikt wel eens een negatieve test gehad, en daarna toch een positieve?

Ik heb Pregnyl 5000 gespoten voor een IUI, en 12 dagen na de Pregnyl een test gedaan . Die was negatief. De Pregnyl is dus uit mijn lijf. En mijn lijf heeft dus zelf ook nog geen (of niet voldoende) HCG. Ik heb wel vrij vroeg getest, dus ik vroeg me af of er zoiets bestaat als een punt waarop je geen Pregnyl in je lijf meer hebt, wel zwanger bent maar nog niet voldoende HCG aanmaakt om dat te kunnen testen. Daarom maar eens checken of hier iemand is die ook zo'n negatieve test had, maar toch zwanger bleek te zijn.

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Dat is heel normaal dat je dan negatief test en het kan zijn dat je vanaf dag 14 na je eisprong (dus niet na pregnyl) positief test... Je zou nu ongeveer 10 DPO zitten, dus is ook wel erg vroeg. Eigenlijk geld gewoon het zelfde als voor een "normale" cyclus... Dus nog even geduld... Ik hoop dat je zwanger bent :D

3. Spa

Spa Nieuw lid

14 apr 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag helaas weer een negatieve test, ga er nu toch maar vanuit dat het niet gelukt is... Bedankt voor je reactie!

4. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Wat jammer! Hoop dat de volgende ronde raak is. Of dat je laat test ; )
    Succes blijft telkens weer spannend.

Deel Deze Pagina