Heeft iemand dit ook meegemaakt?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mom2Be92, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Lieve dames,

Wij zijn bezig voor een brusje.
    Alleen het wil niet lukken. Zo frustrerend, ik weet precies hoe het voelt als je een wens heb en die niet word vervult, terwijl iedereen in je omgeving in 2 oogknippen zwanger zijn.
    Ik wil graag weten wat er gaat gebeuren als we in januari naar de gyn gaan. We zijn nu namelijk in ronde 12 beland. Ik ben paar weken geleden al naar de gyn geweest en die heeft een vleesboompje ontdekt.
    Onze eerste dochter is wel gelijk in de eerste ronde gelukt en ben echt super dankbaar dat ik al een gezond kindje heb. Maar ja wij willen graag een brusje voor dr. Graag hoop ik dat iemand in een soortgelijke situatie zat en mij kan vertellen wat voor weg het voor ons nu gaat worden.

Gr

Mom

2. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Niemand? :(

3. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hoi Meis,

Wij zijn al even in de MMM, ik neem aan dat het een intake gesprek zal worden. In eerste instantie zullen ze dan bij de vrouw even een kijkje nemen om te kijken hoe het gesteld is met de eierstokken. In veel gevallen willen ze dat je een maand je cyclus goed bijhoud en weten hoelang je cyclussen de afgelopen 12 keer geweest zijn zodat ze weten wanneer en hoevaak je een eisprong gehad hebt.

Ik moest eerst een cyclus mijn temperatuur bijhouden, iedere dag op het zelfde tijdstip voor het opstaan. Als je nu weet dat het in januari zal zijn, is het misschien verstandig om de aankomende cyclus dit al te doen, dan heeft de dokter al een beeld en scheelt het weer tijd om het traject op te starten. Ik gebruik hier zoals veel meiden Fertility Friend voor.

Bij ons hebben ze ook bloedgeprikt om te kijken naar de hormoonwaardes, daarnaast is er bij manlief ook het zaad getest meerdere keren omdat het altijd een moment opname is.

Hoop dat je hiermee een beetje geholpen bent.

4. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Dat wat Rosalyn zegt hebben wij ook gehad. Bij mij een inwendige echo om te kijken hoe het er uit zag, bloedprikken om dingen uit te kunnen sluiten of juist niet. Vriendlief moest 2x zaad inleveren.

Als ze dan denken dat je iets nodig hebt om je kansen te verhogen dan zullen ze dat doen... Bij de vrouw beginnen ze vaakmet clomid. Als het probleem bij de man ligt kom je uit op IUI/ICSI/IVF, afhankelijk van de kwaliteit van het zaad...

Wij zijn uiteindelijk 3x terug geweest voordat we een behandelplan kregen...

Deel Deze Pagina