Heeft iemand dit ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Monika, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Mijn vriend en ik twijfelen nog of ik zwanger ben, maar alle tekenen die ik heb wijzen erop dat ik zwanger ben.
    De test is negatief trouwens.

    Gisteravond legde mijn vriend zijn hand op mijn buik en zei dat hij misselijk werd.
    Hij legde hem daarna op mijn arm, niks aan de hand.
    Daarna op mijn onderrug, weer misselijk.

    Als ik zelf een hand op mijn buik leg begint die gelijk te tintelen alsof er veel energie aanwezig is in mijn buik (mijn hand voelt dan alsof die slaapt).
    Als ik hem daarna op mijn arm leg voel ik het alleen in mijn vingertoppen. Leg ik hem daarna weer op mijn buik heb ik weer dat erge tintelen.

    Iemand hier ook ervaring mee?

    Groetjes,
    Monika
     
  2. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Muppie, sorry ik heb hier geen ervaring mee,vanaf wanneer kan je testen? De enige ervaring die ik hier mee heb, is dat je geest ook hele gemene trucjes met je lichaam kan uithalen..... Laat je t weten als je kan testen!
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb afgelopen zaterdag nog getest toen ik 3 dagen overtijd was. Maar die was negatief.

    Ik loop al langer met een raar gevoel in mijn buik en ik kan niet zeggen wat het is.

    Moet veel meer plassen dan normaal en mijn vriend vond het al vreemd dat ik meer at dan normaal, dus hopen op het beste....

    Ook onze katten zijn steeds in mijn buurt en die zijn dat normaal bijna nooit...
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nog even geduld denk ik, en met je ochtend urine testen. Zit altijd meer hcg in.

    groetjes
    natasja
     
  5. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Was gisteren bij mensen thuis en die vrouw had na 2 weken na haar NOD pas voldoende hcg in haar bloed om te kunnen zeggen dat ze zwanger was. Ik blijf nu dus gewoon wachten tot die 2 weken om zijn, als ik dan nog niet og ben dan test ik nogmaals.

    Maar zoals ik het nu zie, zonder de test, met alle symptomen ben ik het wel.
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat kan inderdaad, iedere vrouw zit weer anders in elkaar. ken ook mensen die posi testen 1 dag voor NOD.

    Je lichaam kan ook reageren op je hoofd zeg maar. Ik heb ook een hoop "kwaaltjes" die passen bij zwanger zijn, maar ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, dat doe ik pas na een posi test.

    groetjes
    natasja
     
  7. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik zal voor je duimen muppie
    Ja het kan inderdaad dat je niet genoeg hcg in je urine (bloed) hebt voor een positieve test.
    Bij mij duurde het vier weken voordat ik een positieve test had.
    Toen ik vier weken later voor een termijn echo moest was ik al 9 weken zwanger.
    En dat terwijl ik veel testte, dus het kan inderdaad even duren.

    Groetjes Jolanda
     
  8. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Ik zou maar eventjes afwachten, muppie. Indien je negatief blijft testen mss best eens naar huisarts gaan.
     

Deel Deze Pagina