ik ben superpist, heb troost nodig, of duidelijkheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lesley, 31 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lesley

    Lesley Actief lid

    4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    Sorry mensen, wou even uitluchten! Ik voel me wat pist en heb troost nodig. Gisteren men eisprong gehad, geklust natuurlijk. Maar de vruchtbaarste dag is de dag voor de eisprong, en die dag wou ik klussen, maar men echtgenoot was super moe en super slecht gezind door een probleem met zijn zus en schoonbroer. Maar nu heb ik iets van, fuck, weer men kans gemist,vorige keer had ik het ook gedaan op de dag van men eisprong,maar niet de dag ervoor,en twas mislukt! Ik ben zo slechtgezind.

    De enige wat positief is, is de volgende: De 11de van dit maand had ik men eerste menstruatie 1maand na het stoppen van de pil, dan ben ik uitgegaan van een cyclus van 33, en tis juist ook! De banner zei dat ik gisteren men eisprong ging krijgen, en juist ook! De hele dag ziek, pijn door de eisprong!

    Nog 1 ding, overal in artikels zeggen ze dat wanneer je slijmvlies kleverig, elastisch is, dat dat wijst op de dag voor de eisprong, ik heb dit kleverig ding duidelijk donderdag gehad, en het was niet de dag voor de oorsprong, maar 4dagen ervoor!???

    De laatste: zijn er mensen die hun eispron niet voelen???? Ik vind het raar, want ik voel het duidelijk en word er ziek van!!

    Bedankt voor jullie troost en antwoorden

    Dikke kus

    Lesley
     
  2. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik voel mijn eisprong niet.
    Maar ik weet dat je er goed ziek van kunt zijn.
    Wat jij nu verteld van je echtgenoot, dat heb ik afgelopen maand ook gehad.
    De dag waarop ik wilde klussen (één dag voor mijn vruchtbaarste dag) wilde mijn man ook niet omdat hij te moe was.
    Toen báálde ik ook!
    Pas 2 dagen later op de dag van de eisprong hadden we weer geklust.
    Ik ben niet zwanger geraakt afgelopen maand en deze maand heb ik tegen hem gezegd dat we het écht om de dag moeten doen.
    Ik weet niet of je het de dag voor je vruchtbaarste dag wél gedaan hebt, want dan zou je wel zwanger kunnen raken.
    Om de dag klussen is het beste voor de kwaliteit van het zaad en dan ben je constant "voorzien" van zaad in je vagina.
    Veel succes deze ronde!
     
  3. Lesley

    Lesley Actief lid

    4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    men vruchtbaarste dag was zondag, ok, ik heb zaterdag geklust, maar smorgens, dat is ook al 12u verschil!

    Selma, we zitten beiden aan ronde 2, en hebben precies dezelfde meegemaakt
     
  4. Lesley

    Lesley Actief lid

    4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    om de dag is goed, maar na de eisprong hoef dit toch niet meer ,of wel?
     
  5. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Een goeie vrijpartij is nooit mis ;) ! Ook al is het na de eisprong.
    Je kunt na de eisprong stoppen met klussen, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere en klus nog een week langer door.
    Heel veel succes met klussen deze maand!
     
  6. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    ghehehe Mijn man wilde ook al niet vorige maand op de vruchtbaarste dag... heb hem toen gezegd dat hij me dat niet nog een keer moest flikken hahahaha... en deze maand heeft hij flink zijn best gedaan met hopelijk een leuke uitkomst ;)

    Groetjes Wendy
     
  7. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ow , jee .
    Ik moet me vent af en toe van me afslaan :oops:
    Hij wil eigenlijk altijd wel , terwijl ik wel eens zo iets heb van : Nu even niet hoor :oops:
    Maar snap best dat je het vervelend vind , zou het ook niet leuk vinden .
    Mijn vent wil zowat elke dag , voor de zekerheid zegt ie dan :)
    Terwijl hij dondersgoed weet dat om de dag genoeg is :oops:
    Ik hoop voor je dat het goed komt en je de volgende eisprong dus niet mist .
    Trouwens , zaadcellen blijven minimaal 2 dagen leven in jou lijf , dus als je zaterdag ochtend geklust hebt kun je alsnog zwanger zijn geworden ;)

    Succes er mee

    Groetjes Joyce
     
  8. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Tja wel leuk hoor al dat klussen, maar moet je er echt zo mee bezig zijn dat je het om de dag moet doen.... Word de druk dan niet een beetje groot. Het moet toch ook leuk en lekker zijn en niet omdat je zwanger gemaakt wil worden???? Of zie ik het nu helemaal verkeerd. Wij klussen gewoon als we zin hebben en dat is wel ongeveer om de dag, maar ik denk niet dat ik er rekening mee ga houden als ik bijna mijn eisprong heb, lijkt me niets om tegen je zin in te moeten klussen!!
     
  9. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Er is nog hoop hoor! Ik dacht ook dat ik te laat was en heb op de dag van de eisprong geklust.
    de laatste keer klussen vóór de eisprong was 4 dagen....En ik ben nu toch zwanger. Op de dag van de eisprong ben je ook nog erg vruchtbaar hoor! Alleen misschien ietsje minder dan de dag ervoor.
     
  10. Lesley

    Lesley Actief lid

    4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    bedankt voor de moed, allé, nu 2 weken wachten, das ook wel kei lang om te wachten
     

Deel Deze Pagina