Goedemorgen meiden, Ik zit met een probleempje, ik heb gistermiddag een testje gedaan en die zag er zo uit: Bekijk bijlage 78887 ik heb dit gedaan een paar uur nadat ik een paar slokken koffie had gedronken. Ik vond het best wel duidelijk, maar wou voor de zekerheid nog maar een testje doen met ochtendurine... heb dit deze ochtend gedaan en die is nu witter dan wit...
Die van gistermiddag ziet er goed uit! Misschien schommelt je hcg nog een beetje..heb gehoord/gelezen dat dat kan in een vroeg stadium.. *ik zit met ongeveer hetzelfde probleem. Heb al 3x met kv 2v5 getest in de ochtend en krijg steeds een licht streepje te zien..als hij opdroogd zie je het beter *
is het een kv test? die zijn eigelijk nooit vals positief! zeker niet met zon dikkke streep. denk dat je urine gewoon wat minder geconcentreerd was. wacht even tot ie is opgedroogd, en haal t kleppie er ff van af. dan zie je misschien toch nog een licht streepje.. maar volgens mij ben je gewoon zwanger!! anders straks nog een test doen en even niks drinken en niet plassen.. succes liefs muis
ja het is een kv 2 voor 5 test, misschien is mijn urine idd minder geconcentreerd, heb uiteindelijk gisteren wel nog veel gedronken voor we gingen slapen...
hey lieve meid... sommige meiden(zoals ik) hebben in de middag een betere test dan met ochtendurine, misschien bij jou ook zo? t is weer moeilijk he meid.. Hele dikke knuf!
ja misschien dat dat bij mij dan ook zo is, dat ik beter test in de middag... ja zou idd beter bloed laten prikken, maar ik wou gewoon eerst zekerheid, voor ik weer naar de dokter liep met nog maar eens een posi test... ik heb gebeld naar de ha en die zegt dat ik beter morgen nog een testje doe en dan mag ik hem terugbellen...
okee das wel lekker toch, neem aan dat als je dan nog geen zekerheid hebt dat je dan mag laten bloedprikken toch? Ik heb trouwens toen ik licht posi testte (bleek toen net als jij die dag mn eisprong te hebben) rechtstreeks naar t zieknhuis gebeld om een bloedtest te vragen. deden ze neit moielijk over, maar nu is ons ziekenhuis sowieso niet moeilijk met dat soort dingen.. Hoop dat je morgen een beetje duidelijkheid hebt meid, ik gun t je zo!
denk niet dat ze daar hier ook moeilijk over zouden doen, ik ga morgen idd nog eens testen en als dat dan ook weer blanco is, mag ik idd bij de ha langs om bloed te laten prikken en dan zien we wel wat daar als resultaat uitkomt
Heey Yaraah! Deze ziet er toch best duidelijk uit! En zoals de anderen zeggen.... misschien je urine niet geconcentreerd genoeg vanmorgen?? Ik ben heel benieuwd naar je volgende test! Ik hoop het zo voor je meis!!! Je hebt al genoeg kl*te testen gehad de afgelopen maanden!! Liefs Cyntje78
Ik heb ook dat overdag mijn test iets beter lijkt dan 's ochtends.. Misschien komt het omdat ik 's avonds meer drink dan overdag? Maar streep is een streep zeggen ze mij dus laten we het hopen dat de volgende bij jou weer iets laat zien! Liever dikke vette streep dan zo'n tuurstreepje.. Succes!
Ik heb zonet weer een testje gedaan met een ander merk en daarop verschijnt toch wel weer een streepje (maar het is zo licht dat ik het niet op de foto krijg)
Zoals mijn testjes dus.. Bij mij zie je het wel duidelijk met het oog maar op de foto is het zo licht (wel zichtbaar).. Probeer het eens! Maak er een foto van misschien zie ik iets!
Yaraah: ik duim voor je hoor dat dat 2e streepje toch écht betekent dat je zwanger bent! En dan ook blijvend zwanger deze keer....
nou vandaag weer testje ertegenaan gegooid en weer licht roze streepje, bruinverlies heeft ook niet doorgezet, dus blijf ik hopen dat het deze keer goed zit