Heeft iemand daar ervaring mee? En hoe kan ik zien uit welk land het Product komt, wat de levertijd is enz.?
Ik weet niet of dit je vraag ook beantwoord maar wij bestellen wel eens met amazon.co.uk nooit problemen altijd snel. Amazon.com ook positieve ervaringen maar alleen nog maar binnen Noord-Amerika gebruikt.
Ook even goed lezen waar ze wel en niet leveren. Ik had een keer iets groots besteld en pas op het laatste scherm (voor ik moest betalen) kreeg ik te lezen dat ze niet naar Nederland verscheepten. Voor sommige dingen zijn schijnbaar exportafspraken... Houd er ook rekening mee, dat ALS je uit het buitenland besteld, het pakketje ook wel eens bij de douane onderschept kan worden en dan moet je er alsnog belasting over betalen. Of een boete... Een vriendin van mij heeft zo eens ergens 100 euro extra voor moeten betalen. Maar ja, dat product was hier nergens verkrijgbaar, dus ze 'moest' wel... Qua betaling en levering hoef je je in elk geval geen zorgen te maken. Het is een betrouwbare webwinkel. Geldt hetzelfde voor amazon.co.uk Wat bedoel je met 'uit welk land het komt'? .com is uit Amerika .co.uk is uit Engeland
Hier positieve ervaringen met boeken bestellen bij Amazon.com. Alles keurig geleverd en nog vlot ook.
.com is dus uit amerika dat bedoelde ik. Wist niet dat.uk ook bestond. Hoe snel heb je je product in huis?
Bij Amazon.co.uk heb ik het meestal vrij snel in huis, paar dagen levertijd. Het loont ook nog wel eens om even te kijken wat de pampers kosten op Amazon, want dat scheelt soms ook flink! en ze komen ze dan nog thuis afleveren ook
Bestel gemiddeld elke maand een hele lading met van alles en nog wat bij Amazon.com. Variërend van electronica tot kleding, speelgoed, make-up en noem maar op. Verschrikkelijk veel keus, altijd goedkoper. Gaat altijd goed, Amazon heeft uitstekende service. Ik betaal 1x per jaar iets van USD 80,- voor super saver delivery, dan wordt alles binnen twee dagen gratis bezorgd op mijn US mailaddress. Vervolgens laat ik alles goedkoop bundelen en doorsturen naar mijn huisadres. Alles bij elkaar duurt het een week voordat ik alles in huis heb. Er staat per artikel waar het vandaan komt en wat de levertijd is. Amazon UK kan ook maar die heeft veel minder keus en is met veel dingen weer veel duurder.