Hoi! Misschien is het ooit op deze site al voorbij gekomen maar voor een ieder die zwanger wil worden of voor een ieder waarbij het helaas niet allemaal vanzelf gaat heb ik een boekentip die ik iedereen van harte kan aanraden: Zwanger Worden van Mariël Croon. Het is geen goedkoop boek. Het kost ongeveer 27,00. Via Bol is het evt. te bestellen. Wellicht is het ook tweedehands verkrijgbaar. Hier staat alles in mbt voorbereidingen, tips etc. Er staan ook vruchtbaarheidstabellen in die een indicatie van de vruchtbare dagen geven. Schrijfster geeft bovendien zeer praktische tips om zwangerschapskansen te vergroten. Wat moet je doen, maar wat moet je vooral ook laten. Voor degenen onder ons (waaronder ikzelf dus) waarbij het allemaal niet vanzelf gaat, worden diverse methoden onder de loep genomen om alsnog zwanger te worden met hulp van bijvoorbeeld een gynaecoloog. Iedereen veel succes, geluk en sterkte! Grtjs, Shareeza
bedankt voor de tip. Denk dat veel meiden er wel baat bij kunnen hebben. Ik mag nog niet klagen, zit "pas" in ronde 7