Ik ben helemaal verliefd op dit horloge. De Breil Tribe met een zwarte wijzerplaat en strass steentjes. Ik vroeg me alleen af of jullie er ook mee douchen/ afwassen enz? En blijven die steentjes goed zitten? Wie kan me wat vertellen over de garantie van Breil?
Ik heb deze: Breil Tribe Horloge Jump, TW0239 - Trendjuwelier Ik heb hem nu bijna een jaar en hij ziet er nog als nieuw uit. heb hem altijd om dus ook in zwembad, onder de douche enz. Hoeveel garantie erop zit weet ik zo niet ( staat in het boekje dat erbij zit) dacht of 1 jaar of 3 jaar. Je kan dan bij elke dealer van breil naar binnen lopen en dan word je gewoon geholpen. Je hoeft dus niet naar dezelfde winkel terug. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
o dat wist ik niet! dus als ik hem in winkel A koop, kan ik bij winkel B terecht voor mn sluiting enz?
Ja zo is mij dat wel verteld. Ook als de winkel bijv weg is of failliet is is het wel prettig dat je toch nog garantie hebt. De garantie is bij de fabriek zelf en niet bij een winkel. Wel goed bon en garantiebewijs bewaren natuurlijk.
breil is een heel goed merk! Mijn moeder heeft er ook een aantal dingen van en is supertevreden (en zij krijgen werkelijk alles stuk...)
Manlief heeft hem altijd om tijdens douchen. Was zijn vraag omdat ik soms vergeet mijn horloge af te doen met de afwas. Dan weet hij iig dat ie waterdicht is!
Breil Milano BW0383 Mediterraneo - Trendjuwelier Mijn grote liefde! Heb hem voor kerst/verjaardag gekregen. Prima spul