Heeft iemand de dyson airwrap?

Discussie in 'De lounge' gestart door Juffie26, 17 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Is er iemand die ook een dyson airwrap heeft?
    Vraagje, gebruik je de harde gladmakende borstel op nat haar, op te droog haar krijg ik mijn haar niet echt glad genoeg voor mijn smaak. Zag in het filmpje dat ze dat op nat haar doen en niet eerst handdoek droog föhnen, hoe doen jullie dat op je haar glad te krijgen net de harde gladmakende borstel?

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Even een upje, hoop nog iemand te vinden die wat tips voor me heeft....

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik krijg mijn haar er niet zo stijl mee als met de stijltang maar goed het is natuurlijk ook geen stijltang. Ik heb vrij "lastig" dik haar dat snel heel pluizig is, vochtig weer is een ramp voor mijn haar....
    Ik krijg het redelijk glad, maar niet stijl zoals ik op de filmpjes zie, doe ik iets fout....welke van de 2 borstel gebruiken jullie om je haar glad te krijgen. Wil de stijltang eigenlijk liefste niet meer gebruiken. Nu is het week geleden flink stuk geblondeerd om het lichter te maken dat is natuurlijk al een aanslag vooral de punten lijken nu wat droog. Ik gebruik goede shampoo van kerastase, masker en een product voor gebruik van de fohn ect tegen de hitte dus dat zit wel goed. Mijn haar zal wel even moeten bijkomen van de shock natuurlijk. Ik had gehoopt dat het stijler zou worden maar dat lukt me nog niet.
    Graag hoor ik jullie ervaringen hierin..

4. DQueen

DQueen Niet meer actief

Ik lees mee heb er ook naar zitten kijken, de prijs houd me tegen.

Als je hem echt voor stijlen wilt gebruiken adviseer ik je de steampod van loreal. Je haar word super stijl, glad en je beschadigt je haar niet zoals met een traditionele stijltang. Sinds ik deze gebruik zegt mijn kapster telkens dat ze echt ziet dat mijn haar zoveel gezonder is geworen en er telkens maar veel kleinere puntjes af hoeven.

5. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Haha. En ik dacht DQueen heeft hem vast gekocht. Die weet het vast.

DQueen vindt dit leuk.
  6. DQueen

DQueen Niet meer actief

Hij stond met de feestdagen wel op mijn verlanglijstje maar niet gekregen :roflmao:

Deel Deze Pagina