ongesteld geweest, maar al 3 dagen misselijk en krampen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marcella, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcella

marcella Lid

26 okt 2008
    35
    0
    0
    roden
    Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar kan dit eigenlijk nergens vinden. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik ben 13 december ongesteld geworden. Precies op tijd. Een cyclus van 28 dagen. Wel was ik veel minder ongesteld als normaal (dat was ronde 2 al, dus was al een ronde eerder van de pil af) en het duurde ook maar 2 dagen. Wel nog een paar dagen last gehad van bruinverlies.
    Maar sinds zondagavond ben ik non-stop misselijk en heb ik last van krampen. Ze voelen als ongi-krampen. Ik krijg mijn eten ook gewoon niet binnen. Nou heb ik maandag een test gedaan (je weet maar nooit he)maar deze was negatief.

Ik weet dat de griep rond gaat, maar het voelt verder niet als de griep.

Is er nog iemand die dit heeft of heeft gehad en wat was het bij jullie?

Alvast bedankt voor de antwoorden

Liefs

2. marcella

marcella Lid

26 okt 2008
    35
    0
    0
    roden
    Is er helemaal niemand die een idee heeft? :cry:

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi,

Ik denk dat je aan het ontpillen bent. Dat kan soms maanden duren meid.

4. querida

querida Lid

6 feb 2008
    64
    0
    0
    HaLLo

ik heb de pil 3 maande gebruikt , bij me laaste strip had ik me menstrautie 3 dagen verschuift , dus ik had van de nieuwe strip 3 extra pillen geslikt . daarna besloot ik om met de pil te stoppen definitief omdat we graag een kindje willen, me menstruatie kwam 7 janaurie en 8 janaurie hebben we geslachtmeenschap gehad. Na dat ik klaar was met mijn ongesteld werd ik misselijk had last van stemmingwisseling en me borsten deden beetje zeer en soms wat krampjes aan me buik. Op de 20 en 21 (zou ik een eisprong krijgen) op deze dagen hebben we ook gekluts. 2 dagen daarna kreeg ik last van blaasontsteking en bij het plassen kwam paar keer 1 flokje bruin bloed--> WAT IS DIT!? en als ik af veegde heel klein beetje licht bloed, dacht dit kan door blaasontsteking zijn ofzo . Ik heb veel gedronken dus mijn blaasontsteking is weer bijna voorbij

Me vraag is al dat symptomen kunnen van ontpillen komen? want ik heb maar 3 maandjes de pil gebruikt, las dat de meeste vrouwen last van ontpillen krijgen als ze jaren de pil zijn. We willen graag een kindje en we hopen dat ik rond 6 janaurie me ongi niet meer komt , ik heb een cyclus van 28 dagen . Maar nu dat ik net gestopt bent met de pil weet ik niet zo gauw of ik gelijk zwanger kan worden , iemand die meer van af weet ? of die mening wil zeggen

Deel Deze Pagina