Heeft iemand een idee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dream83, 2 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dream83

Dream83 Actief lid

20 jul 2015
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat kan dit zijn?

Op 15 juli laatste pil genomen, netjes een ontrekkingsbloeding gehad zoals altijd en ook met de bijbehorende buikklachten zoals altijd.
    Alleen nu houden die buikklachten aan. De hele dag door voel ik krampen en een druk onderin mijn buik. Best irritant eigenlijk. Ik herken dit wel van toen ik net zwanger was van de eerste maar dat kan nu dus niet.

Is dit nu omdat het lichaam weer moet "opstarten"?
    Wie herkent het?

2. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Hoi.... het kan best zijn dat je lichaam weer even moet "opstarten". Alles moet weer zelf aan het werk... ik had na het stoppen met de pil ook steeds vanalles!!

3. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Weet je zeker dat je niet zwanger kan zijn? Dan kan het inderdaad ontpillen zijn. Als de klachten aanhouden kan je altijd even langs de huisarts. Succes ermee!

4. Dream83

Dream83 Actief lid

20 jul 2015
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.

@Susannelilian: Zeker weten doe ik het niet maar dan zou ik door de pil heen zwanger geraakt moeten zijn.

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Misschien klachten van een naderende eisprong? Ik zelf heb meestal zo'n 5/6 dagen voor m'n ei zeurende buikpijn, het heftigst op de dag van de eisprong.

6. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    De eerste maand na het stoppen ook constante buikpijn gehad! Nu vanaf de eissprong krampen.

7. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Je zou de eerste niet zijn...

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Gezien je je onttrekkingsbloeding wel keurig gehad hebt, denk ik dat je nog niet zwanger bent.

Je bent 2 weken geleden gestopt met de pil.
    Kan heel goed naderende eisprong symptomen zijn.

9. Dream83

Dream83 Actief lid

20 jul 2015
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Draaikont: Bij jou zijn die klachten een maand later dus verminderd als ik het goed begrijp? Hopelijk gebeurt dat bij mij ook.

@Be Happy: Ik verwacht idd ook niet zwanger te zijn. Of het van een naderende eisprong is vraag ik mij ook af omdat ik het vanaf de ontrekkingsbloeding al heb.
    Misschien raakt mijn lichaam helemaal in de stress omdat het pillen wil hebben hahahah (afkickverschijnselen 😁)

10. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Ik denk idd naderen van de eisprong?

Deel Deze Pagina