ga niet prat op de lengte, dat is maar 1 gegeven. verder is het ook belangrijk te kijken naar het postuur van je kindje. Lasse zit al weer even in maatje 62 en 68 ligt al klaar. het is gewoon hollandsch welvaart die lijstjes zeggen mij dus niet zoveel het andere lijstje van hierboven vind ik dan veel meer zeggen en sluit ik me bij aan. ik vind de zeemand trouwens groot vallen. is het enige merk dat lasse nu nog in 56 aan kan en Sven zit al in 86/92, maar heeft een passend shirtje van de zeeman in maat 80.
Hier een best afwijkend lijstje. Ze hadden van tevoren wel gezegd dat Kyra geen reus zou worden, maar toch was ze een hoop kleiner dan we/ze dachten. Dus zelfs al doen ze een schatting het kan nog altijd anders uitvallen. Maand 1: 44 of een kleine 50 Maand 2: 50 Maand 3: 50/56 Maand 4: 56 Maand 5: 62 Maand 6: 62/68
Hoe dan ook passen ze een pakje wel eerder hoor, mouwtjes en pijpjes iets omslaan en voila... niets meer aan veranderen. Duke was 48cm bij geboorte, was na een krappe maand 55cm en droeg toen ook al regelmatig een 62 zonder hierin te verzuipen. Momenteel is hij ruim 4 maanden oud en draagt nog steeds 62 (soms een klein vallende 68) bij 65cm. Ralph Lauren: Valt altijd 1 maat kleiner Armani: Valt altijd 1 maat kleiner Burberry: Precies goed, iets kleiner dkny: Precies goed GAP: Precies goed McGregor: Precies goed/iets kleiner River Woods: Precies goed, vaak wel wat smalle mouwtje Tommy Hilfiger: Precies goed Feetje: Iets ruimer, ik vind alleen de mouwtjes wat smal Mexx: Valt iets kleiner Esprit: Valt groot C&A: Precies goed/iets ruimer H&M: Precies goed/iets ruimer V&D: Iets ruimer Hema: Precies goed/iets ruimer
Het ligt ook echt aan de baby hoor. Ik had voor de winter al veel in maat 62 klaarliggen. Maar mijn dochter zit nog steeds in maat 56 met 5,5 maand. Nou waren mijn kindjes klein bij de geboorte, maar ze scheelden iets meer dan 300 gram in gewicht. Mijn zoon zit al in 62 en ik denk dat het niet lang duurt voor hij naar 68 kan... Terwijl het bij mijn dochter zeker nog wel een maand gaat duren voor zij naar 62 kan, denk ik..
Mwoah... Mwoah... Duke heeft gewoon van alles wat. Maar ik probeer altijd wel van elk maatje 2 of 3 duurdere/luxere setjes erbij te kopen. Hij gaat nog wel eens mee naar mijn werk/zakelijke gelegenheden, en dan is het altijd wel fijn om wat nette pakjes te hebben. De rest van de tijd is meneertje over het algemeen gewoon te vinden in C&A, V&D, H&M, prenatal, hema, noppies, mexx enz. Ik koop gewoon wat ik leuk vind en lekker aan vind voelen, maar duurdere kleertjes zijn zeker geen verplichte dagelijkse kost. Die aanslag op m'n portomonnee is me echt te groot haha.
Ik vind die lijstjes vaak maar onzin. Mijn zoontje zat met een week al in maatje 62, 56 heeft hij een week aangehad en 50 heeft hij nooit gepast.
Ik zou ook niet teveel uitgaan van lijstjes. Mijn zoontje heeft 7 weken in maat 50 gezeten, zit nu nog in maat 56 (3 maand) maar kan ook sommige kleertjes van maat 62 al aan. Ik had ook niet veel maat 50 gehaald, maar omdat 56 echt te groot was, moesten we nog wat 50 bij halen.
ligt idd aan het kind zelf mijn dochtertje is 2 1/2 en zit net in maatje 92 mijn zzontje van 8 maand draagt truitjes 86 en broekjes 80
bedankt voor jullie antwoorden echt tof ,want ik kon niet zo goed op internet een lijstje met maten vinden ongeveer dat begrijp ik, maar dan heb een beetje een houvast toppie meiden , bedankt en wat een heerlijk weer he, moest ik nog even zeggen! gr jacque