Wat gemeen!

Discussie in 'De lounge' gestart door ikkie97, 1 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    In mijn strijd tegen zeker 20 overtollige kilo's loop ik vaak 's avonds een stuk, vanavond een rondje van 4 km.
    Ben ik bijna op de hoek van onze straat, zie ik bij een huis een aantal mensen en kinderen naar buiten komen richting hun auto, blijkbaar feestjeoid gehad.
    Hoor ik ineens iemand schreeuwen; zou het helpen??
    Ik kijk verbaasd achterom, schreeuwt dat mens nog een keer "zou het helpen? Ik zeg: nou ik hoop het, maar het is inieder geval lekker.
    Zegt ze; je moet ooks even van die buikspieren doen, dat helpt ook. Van die schuine buikspieren (doet een beweging) dat helpt tegen de... En pakt haar eigen love handles even triomfantelijk vast.
    Ik was echt verbouwereerd, zoiets zegje toch niet? Ik kende die vrouw helemaal niet en zij mij ook niet want ik hoorde nog dat een van die kinderen vroeg wie ik was en toen zei ze geen idee, die ken ik niet...

Vond het echt raar dat ze dit zo zei.. Beetje gemeen eigenlijk!

2. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Nou, dat is inderdaad érg gemeen!!!

Probeer je er niks van aan te trekken hoor, ze heeft blijkbaar zelf problemen waar ze erg veel moeite mee heeft! Pfff!!

Knap van je trouwens, dat je zo flink aan de wandel bent! Petje af!

3. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Dat zegt meer over haar (10 slokken teveel op waarschijnlijk) dan over jou hoor! Raar mens.
    Gewoon lekker doorgaan meid, je bent goed bezig!

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Had je moet zeggen...loop je de volgende keer mee dan?! Er kan bij jou ook nog wat vanaf!

Bahbah sommige mensen :(

5. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Sommige mensen hebben het nou eenmaal nodig om iets tegen een ander te zeggen als ze zelf een hoop problemen hebben. Niks van aantrekken en lekker je rondjes blijven doen!

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Misschien bedoelde ze het niet gemeen maar als nietszeggend advies waar je, in haar ogen dan hè, misschien wel iets mee zou kunnen?

Ik was naar haar toe gelopen en had doodleuk gevraagd wat haar bewegingsreden was om dit zo op deze wijze te zeggen. Is ze jaloers omdat ze zich er zelf niet toe kan zetten? Probeerde ze je misschien een hart onder de riem te steken op haar eigen manier?

Ik zou het niet direct als gemeen bestempelen, omdat je niet goed weet (althans, ik kan het aan het verhaal niet opmerken) hoe het bedoelt is. Zolang dat niet duidelijk is, kun je er weinig over zeggen.

Heb je verder wel fijn gelopen? :)

7. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Die vrouw klinkt alsof ze gewoon teleurgesteld is in zichzelf. Dat jij wel bereid bent om wat te doen aan de kilo's die jou dwarszitten, maar dat ze daar zelf te lui of beroerd voor is.
    Sommige mensen zijn gewoon niet wijzer denk ik dan maar.

8. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Nou ja zeg! Zoiets zeg je toch niet! Wat een onbeschofte vrouw! Waar haalt ze het lef vandaan?! Niks van aantrekken meis!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Inderdaad gemeen,maar jij vent goed bezig;)

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    ach...volgens mij wilde ze gewoon grappig zijn over de rug van een ander...

Dom en dronken gedrag....niet een seconde langer over nadenken

11. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Nou ja, 'je moet ook'? Je moet helemaal niks. Vind het ook schaamteloos van haar om dit zo luid tegen je te roepen op straat.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nou ja, raar mens!

13. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Nou beetje ondoordacht ja... En te joviaal ook naar mijn smaak.

14. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    zwaar irritant hoor, mensen die menen commentaar te moeten geven als je aan het lopen bent. En het zijn altijd dezelfde types die zelf ook wel wat sportactiviteit kunnen gebruiken :(
    Ik heb er ook altijd last van en ik durf bijna niet meer bij ons door de wijk te lopen uit angst dat er weer zo'n lollige man van middelbare leeftijd met bierbuik iets over straat bralt :(

15. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Tja die probeerde zo waarschijnlijk grappig te zijn... wat echt super triest is.

onbeschoft ja!

Ga zo door! je bent zeker goed bezig en het zal vast wel werken, een kennis is ook met rennen heel wat afgevallen.

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Of van die mensen die twintig jaar na dato nog steeds roepen: ZE HEBBEN HEM AL! En dan net doen alsof dat nog steeds grappig is - terwijl ik mij niet kan herinneren of die veelgebruikte uitspraak ooit grappig is geweest ;)

Wat ik nog steeds stiekem wel grappig vind is wanneer twee mensen hand in hand langs een weg lopen met een romantisch onderonsje en je dan met de auto dichterbij rijdt, het raam open doet en keihard luidkeels brult: HEE, WIL JE HAAR WEL EENS EVEN SNEL LOSLATEN!1! Dan zie je twee mensen toch onwijs schrikken.

Ontzettend aso en kinderachtig - maar een familielid van mij deed dit altijd en ik moet er stiekem nog steeds ontzettend om lachen wanneer ik er aan terugdenk. Hij ging ook regelmatig voor de lol zo'n 20x de rotonde op - om even aan te geven hoe hoog het niveau van humor was.

17. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Bedankt voor jullie reacties! Ik dacht dat ik me misschien aanstelde maar vond het echt geen leuke opmerking.

18. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Ik zou geneigd zijn zo'n vent in een vat zoutzuur te gooien eerlijk gezegd...

19. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Drank in de man, wijsheid in de kan!

20. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Haha, nou een vat zoutzuur is wat overdreven, maar zou 'm ook de huid vol schelden als die zoiets bij ons zou flikken, je schrikt je toch rot...

Joycey met alle respect, maar die familielid is voor de rest wel 100% ok? :D:p

Deel Deze Pagina