Ticketswap

Discussie in 'De lounge' gestart door Lynx, 4 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wie heeft ooit kaartjes via ticketswap bemachtigd?
    Ik wil graag twee kaartjes voor Coldplay. Heb me netjes aangemeld voor de meldingen, en die krijg ik heel veel, maar telkens als ik op de site kom zijn ze verkocht.
    Hoe kan ik zorgen dat ik de snelste ben?

2. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    349
    123
    43
    Je scherm aan laten en naar je beeldscherm blijven staren. Zorgen dat de app al opgestart is. Zo ben ik nog aan Defqon kaarten gekomen

Lynx vindt dit leuk.
  3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hahaha pff dat is wat.
    Nou dat ga ik dan maar proberen. Ben benieuwd hoelang ik het volhoud, ben nogal snel afgeleid.:oops:

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zelf nog nooit gedaan via deze site maar een collega van mij wel en dat ging prima maar deze tickets zijn zo gewild dat het denk ik heel moeilijk wordt om nog iets te vinden.
    Veel succes alvast!!

Lynx vindt dit leuk.
  5. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Je moet echt heel snel zijn, een beetje geluk hebben en rustig blijven. Ik had eindelijk ergens kaartjes voor, drukte ik in paniek het verkeerde aantal aan:roflmao: kon ik nog niet gaan.

Anouk2005 en Lynx vinden dit leuk.
  6. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Nou het gaat zo snel dat ik de tickets niet eens binnen zie komen. Er komt een melding van de dag en plaatsen die ik wil. Er staat nog steeds dat er geen tickets zijn, dus ik klik op de melding.....wat denk je......al verkocht. En dat terwijl het niet eens zichtbaar geworden is. Dan wordt het natuurlijk echt een onmogelijke opgave. Jammer:rolleyes:

7. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.579
    113
    Je hebt kans dat last minute nog wat wordt aangeboden, omdat mensen dan toch ineens niet kunnen gaan.

Die notificatie komt volgens mij bij iedereen op een ander moment binnen, er zit een klein tijdsverschil in en dat kan net groot genoeg zijn om achter het net te vissen.

8. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Dat had ik ook heel vaak, maar als je hem inderdaad open hebt staan ben je sneller.

9. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Nooit gekocht alleen verkocht. Vorig jaar winter voor 3 concerten van de Amsterdamse Zomer tickets besteld (omdat dat altijd zo snel uitverkocht is) en uiteindelijk bleken ze in mijn vakantie te vallen. Was ze binnen no time kwijt. Fijne verkoopsite.

10. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Nou maar dat was het hem nu net. Ik had 'm open staan. Hij werd alleen niet zichtbaar. Maar ik blijf proberen :thumup:

11. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.439
    4.367
    113
    Heel fijne (ver)koop site! Als je een kaartje voor een populair concert wil moet je vooral veel geduld en doorzettingsvermogen hebben.

Lynx en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Goeie ervaringen mee, maar Coldplay zal lastig worden zo gewild. Hopelijk lukt het voor je.

Lynx vindt dit leuk.
  13. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    349
    123
    43
    De app open hebben staan en telkens naar beneden swipen (refreshen) wil ook weleens helpen. Dan ben je de notificatie voor. Succes!

Lynx vindt dit leuk.
  14. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    349
    123
    43
    Oh en je wifi uit zetten wil ook weleens helpen. Dan krijg je eerder een melding las ik een keer ergens.

Kundera en Lynx vinden dit leuk.
  15. Kundera

Kundera Actief lid

14 aug 2013
    485
    328
    63
    Melding een seconde later binnen krijgen kan al verschil maken in of de kaartjes verkocht zijn of niet.
    Ik had het met Teskey Brothers. Was ook telkens te laat. Toen had er iemand de kaartjes voor lagere prijs opgezet dan waar ze meestal voor verkocht werden. Mensen vonden dat verdacht denk ik en heb ze dus na 5 minuten alsnog kunnen kopen.
    Vorige week voor Iron Maiden kaartjes kunnen scoren. Staan we nu wel meer op want ze hebben extra kaarten in de verkoop gedaan maar dat was ook naar het strem staren en snel op klikken zonder echt te verder te lezen.
    Dus het kan wel maar je moet geluk hebben met hoe snel je bent. Lijkt wel op Too Good To Go box van Lidl zo :roflmao:

owly, Lynx en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  16. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Yes, ik heb 1 kaartje!
    Volgens mij ook een prima plaats.
    Nu hopen dat ik er twee kan vinden naast elkaar dan hoef ik niet alleen.

Deel Deze Pagina