Gisteren hebben we boodschappen bij twee verschillende supermarkten, en bij beide supermarkten hebben we het te betalen bedrag gepind. Vandaag keek ik even op SNS bank met het internetbankieren, en ik zie dat er maar van één supermarkt geld af is. Niet dat het erg is hoor, maar weet iemand hoe dit kan en of het dan alsnog gebeurd?
ik heb het ook wel eens gehad dat het later pas gestort werd maar ook al een keer dat het niet afgeschreven werd gewoon even afwachten
Misschien dat het bedrag van de andere supermarkt morgen wordt afgeschreven. Als dat niet zo is, gewoon altijd je boodschappen daar doen, wie weet heb je nog eens geluk
Heb je het bonnetje nog? Misschien is er iets misgegaan en heeft de kassiere niet gezien dat de transactie is mislukt.
Ik heb ook weleens in bepaalde winkels dat het bedrag gereserveerd wordt en pas 1/2/3 dagen later wordt afgeschreven.
Nee heb de bon weggegooid. En ik kan me niet voorstellen dat het mis is gegaan. Want met het nieuwe pinnen haal ik de pas er pas uit als er op staat: "Geslaagd". En dat heb ik ook gisteren gedaan.
Als je er last van hebt en het morgen nog niet is afgeschreven kan je altijd morgen met het bonnetje nog even heen....
Lidl. (Hoe kan het ook anders? Had daar een paar dagen geleden ook nog een topic over, en ondanks het stukje plastic in de soep, blijven we er toch nog komen. )
Haha maar in welke supermarkt vind je het wel gezellig? Ik kom er omdat het goedkoper is en die van ons is best groot en dus veel assortiment.
dat had ik vorige keer ook en een paar dagen later stond het gewoon erop dat het was afgeschreven hoor, dus maak je maar niet druk, het wordt gewoon afgeschreven * helaas * als t goed is is het namelijk wel van je totaal bedrag afgeschreven al...