Onze baby slaapt al maanden door van 19.00u/19.30u tot 7.00u. Ook is hij al een week of 6-8 over op 3 flessen. Wilde ook niet meer dan dat (duwt dan fles weg). Sinds een week wordt hij rond 23.00u krijsend wakker, we troosten hem op zijn kamertje en valt weer even in slaap, voor 15 min. tot half uurtje en dan begint het weer... Uiteindelijk de laatste 2 dagen hem rond 1.00u maar een fles aangeboden (niks hielp). En dronk hem leeg Dus hij krijgt nu dus 4 flessen.. Ik snap er niks van.. Daarna valt hij weer in slaap, uiteindelijk weer huilen, boertje dwars, slaapt weer verder. Ik merk dat hij ook in zijn slaap huilerig is, ben vanacht (na zijn flesje) nog enkele malen bij hem geweest omdat ik hem hoorde huilen, maar hij sliep wel, dus een aai over zijn bolletje en mama weer snel terug in bed. Gisteravond nog geprobeert om zijn fles wat later te geven, maar hij wilde maar niet drinken...Tot 21.00u was hij huilerig, terwijl hij normaal al lang slaapt. Uiteindelijk dronk hij om 21.00u zijn flesje leeg en sliep daarna lekker tot dus 23.00u... Help!! Wie herkent dit? Is het een fase, sprongetje? Overdag eet hij wel goed dus snap niet waarom hij honger heeft 's nachts..
groeispurt? 8 maanden sprong? het is wel de leeftijd voor een sprongetje maar als hij ´s nachts honger heeft dan misschien ook een groeispurt?
Hier komen (en kwam) ze ook 's nachts weer voor een voeding tijdens een sprong. Alleen dat hielp om ze weer verder te laten slapen. Dus maar gewoon gegeven, na een paar dagen (soms zelfs weken) ging het weer over tot de volgende sprong