Hoi, Beetje rare vraag misschien, lag er net - in bad - over na te denken. Stel je zit tegen je vruchtbare periode, bent al flink aan het klussen. Kan het dan kwaad lekker in bad te gaan, of verzuip je daarmee alle kleine zwemmertjes die zich misschien hebben verstopt in afwachting van een ei? Ik vind het heerlijk om in het weekend lekker lang in bad te gaan, dus hoop van niet, maar heb eigenlijk geen idee... Iemand die hier antwoord op heeft? Miepie
Wat ik wel gelezen heb "Als je last hebt van slijm in je vruchtbare periode dan moet je het niet weg wassen". Maar het lijkt me dat je lichaam dat iedere keer opnieuw produceerd.
Zoeken op Google geeft mij geen serieuze info, alleen maar ranzige verhalen :s Maar ik denk dat 't geen kwaad kan.
als ze verstopt zitten doen ze dat in je baarmoeder en eileiders. aangezien je baarmoeder dichtzit komt er geen water op de plekken waar de kleintjes zich verschanst hebben hahahah
Lijkt me wel logisch. Geloof dat zwemmen (chloorwater) in zwembadwater niet erg goed zou zijn voor je lichaam.
het komt natuurlijk wel in je vagina (ik loop leeg na het zwemmen) chloor is natuurlijk niet best voor je zuurtegraad.
Alleen een vaginale douche is schadelijk, dus badderen kan echt geen kwaad. Vergeet je eendje niet mee te nemen in bad..
oh dat vind ik wel fijn om te horen, want dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Nou, vanavond gelijk in bad!