wie helpt mij ?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door ano1, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano1

ano1 Niet meer actief

Hallo meiden,

ik probeer zwanger te worden, en ben daarom in november gaan stoppen met het slikken van de pil.

heb de pil 6 jaar geslikt, ik weet zo niet meer wat mijn cyclus voor de pil was, maar tijdens de pil was hij altijd 28 dagen.

na het stoppen van de pil heb ik nog een onttrekkingsbloeding gehad na een cyclus van 28 dagen.
    daarna kreeg ik na een cyclus van 37 dagen weer een menstruatie, vond dit best snel i.v.m. het ontpillen !

nu zit ik onderhand op een cyclus van 44 dagen, en als ik mijn cyclus bereken op 37 dagen was vorige week donderdag mijn NOD, heb verschillende testen gedaan maar blijven continu negatief.

nu heb ik in deze cyclus ongeveer wel 2 weken last gehad van vruchtbaar slijm, en 1 week daarvan ook nog waterige afscheiding erbij.

ik herinner me nog 1 dag dat tijdens het klussen het zo ontzettend glibberig was, het was gewoon een vervelend gevoel.

nu heb ik zo ongeveer sinds vorige week woensdag geen vruchtbaar slijm en waterige afscheiding meer, en ben nu sinds een week ontzettend prikkelbaar !
    ik ben altijd wel vlak voor mijn menstruatie ontzettend prikkelbaar.

ik heb gisteren even geprobeerd of ik mijn baarmoeder kon voelen, ik voelde mijn baarmoeder mond al na zo 2,3 cm.
    bij het eruit halen van mijn vinger zat er vlokkige afscheiding aan, geen infectie hoor want heb geen pijn of een branderig gevoel , jeuk enz.

we hebben de afgelopen paar weken regelmatig geklust, ik heb verder geen zwangerschap symptomen, heb alleen af en toe zuurbranden maar dit heb ik wel vaker, alleen kan ik sinds 1,5 week niet goed van mijn ontlasting afkomen , dit heb ik nog nooit in mijn leven gehad, normaal gaat dat bij mij juist erg makkelijk !

ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen of dit herkend want op het moment heb ik geen idee wanneer ik kan gaan testen.

alvast bedankt !

Deel Deze Pagina