ervaringen met Irobot stofzuiger?

Discussie in 'De lounge' gestart door luca2504, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn vriend begon hier net over en het lijkt mij superhandig want ik heb echt een hekel aan stofzuigen en ons dochtertje begint nu door heel de huiskamer te kruipen. Ik kan de roomba 581 zo goed als nieuw van iemand overnemen voor 300 euro (alsnog best duur) maar ben benieuwd of het nou echt zo handig is. Ik wil hem programmeren zodat hij schoonmaakt als ik aan het werk ben.

Dus graag jullie mening/ervaring :D

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ja, wij hebben hem! Superding! Kostte ons nieuw 450 euro en we hadden het veel eerder moeten doen. Elke dag zetten we hem aan en het is heerlijk schoon. Af en toe pakken we de gewone om de bank even te stofzuigen of op plekjes waar de Roomba niet komt, maar dat is echt maar weinig hoor.
    Wij hebben die speciaal voor huisdierharen is.

Als wij weggaan drukken we haar aan en dan gaat ze (we noemen haar Truus ;) ) en gaat ze het huis door. Als we terugkomen na een tijd dan is ze soms nog bezig en anders staat ze alweer op haar plek om op te laden.
    Wij hebben sommige kastjes op blokjes gezet zodat ze er onder door kan. :) Hoe minder we zelf hoeven te doen..... ;)

3. oke, klinkt goed!

Wat huishouden betreft ben ik echt ontzettend lui. En met mijn nieuwe baan werk ik soms tot 0.00 dus dan heb ik ook niet echt zin meer om te stofzuigen haha :)

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hij is ook stiller dan een gewone stofzuiger. (gaat ook minder in, maar wij legen hem gewoon elke keer als hij klaar is, of voordat we hem aanzetten).
    Als je lui bent aangelegd dan is het helemaal super hoor. :cool:

5. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Kan die ook over drempels heen als die van kamer na kamer gaat? hahaha lijkt me super!!!

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ja, bij ons wel. Maar meestal doen we hem kamer voor kamer, want de route die hij neemt is een beetje onlogisch :D

7. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
  8. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Wij hebben er een van de aldi, kostte 150 euro. Bevalt prima, je moet geen wonderen verwachten maar voor het dagelijkse rondje is het prima!

9. jaaa we hebben hem! Het is inderdaad geen grondige stofzuigbeurt maar het werkt prima, ben er heel blij mee!!

Deel Deze Pagina