heeft iemand ervaring met hevige bloeding maar toch zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kid2009, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Hallo dames,
    Ik werd vanochtend wakker met hevige buikrampen die gepaard gingen met bloedingen. rond 10 uur vanochtend startte het. rond 8 uur 's avonds ben ik stolsels verloren waarvan een grote. nu is de kramp over en de bloeding ook. morgen ha bellen uiteraard. maar heeft iemand een vergelijkbare ervaring en hoe is dat afgelopen??:(
    kid

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

mijn ervaring is niet zo positief, bij mij betekende het een mk. sterkte meid, laat je het weten?

3. Female

Female Niet meer actief

Rood bloed icm krampen is helaas echt geen goed teken :(
    Veel sterkte, houd je ons op de hoogte?

4. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    moet van vk ook afwachten en over een week weer weer een test doen..

5. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hoi

ik heb in begin enorm veel bloedverlies gehad (blijkbaar een hematoomdie nu weg is )
    maar geen stolsels of buikpijn
    vrees dat dat geen goed teken is
    lastig dat je nog een week moet wachten
    hier in belgie moet je naar de spoed en prikken ze bloed en heb je ineens een echo zo weet je het direct

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Wat naar! ik heb ook een hele heftige bloeding gehad met 6,5 week... Iedereen dacht dat het mis was, maar op de spoedeisende hulp bleek meneer of mevrouw er gewoon te zitten. Had overigens geen stolsels, en maar een beetje kramp. Ik hoop voor jou ook dat het goed is meid! Wat naar dat je moet wachten... :(

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik denk dat je een miskraam hebt gehad helaas!
    Maar ehm.... ik val echt van mijn stoel dat je VK enkel zegt: doe over een weekje maar weer even een test!
    Want in de eerste plaats mag je hopen dat als dit idd een miskraam was, al het HCG dan uit je lijf is en je niet bij toch een positieve test hoop houd, en in de tweede plaats lijkt het mij medisch gezien gewoon wel zo goed om gewoon even met een echo een check te doen!

8. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    ik had met 10 weken een fikse bloeding, met stolsels enzo.
    Maar geen kramp. Want kramp is toch meestal een slecht teken...
    Bij mij kwam de bloeding van een placenta praevia. Door de druk is er waarschijnlijk een bloeding opgetreden. Bij het groeien van de baarmoeder is overigens de placenta ook omhoog gegroeid en heb daarna nooit geen last meer van bloedingen gehad.

9. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb na de vk ook de ha gesproken ook zij gaf aan (zonder mij hoop te geven) dat het mogelijk is om een bloeding en krampen te hebben en toch nog steeds zwanger te zijn. daarom ook afwachten nog. ik ga uit van het ergste en als het toch anders blijkt kan het alleen maar mee vallen..

10. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    meis wat rot voor je, ik had ook bloedverlies in week 6 ofzo dacht ik, maar geen krampen... ik hoop echt voor je dat je beebje er nog zit. sterkte.

11. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    moet tot zondag wachten gek wordt k ervan.. en intussen voel ik me met de minuut zwangerder, orsten zettensteeds meer uit ruik veel meer vind dingen stinken terwijl iederen zegt dat het normaal ruikt.. en moet ontzettend veel plassen!
    ben het onzekere een beetje zat..

12. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Bij mijn eerst eerste zwangerschap heb ik de eerste 16 weken bloedverlies gehad. Maar had geen krampen. Tweede zwangerschap bij 8 weken ook geen krampen maar bleek toch dat het foute boel was.

13. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    De eerste keer had ik rond de 5,5 week een bloeding met hele hevige krampen. De bloeding hielt ook een paar dagen aan, het was toen helaas echt mis.
    Deze keer had ik rond de 6 weken een flinke bloeding. Uit het niets was alles rood. Het duurde een paar uur en eindigde met een dik stolsel. Wij dachten dat het voorbij was maar bij de echo de volgende dag bleek dat het manneke er nog gewoon zat. Ik had toen echter geen krampen (enkel een beetje zenuwen in mijn buik).

Ik wil je geen valse hoop geven maar mij is ook altijd verteld dat krampen niet goed zijn. Ik hoop dat je toch snel een echo krijgt!
    Heel veel sterkte ermee.

Mwalibahati vindt dit leuk.
  14. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    Hier de vorige zw met 5 weken bloedverlies en krampen. Echo laten maken omdat zij dachten aan een bbz. Maar geen hartactie nog dus het was afwachten. Paar dagen voor de tweede echo om te kijken of het gegroeid was ben ik met hevige bloedingen van werk naar huis gegaan. Alles zat onder. Wij gingen de echo al in met eigenlijk de wetenschap dat er niets meer zou zitten. En guess what..... hartactie en nu een prachtige dochter. Het wil niet altijd wat zeggen denk ik en hoe lullig het ook klinkt maar het is en blijft afwachten. Het kan gewoon twee kanten opgaan.

15. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    vandaag bij vk geweest as donderdag bloedtest om hcg te meten.
    M.a.w. even zwart op wit krijgen dat het een mk is geweest...

16. Female

Female Niet meer actief

Jammer, heel veel sterkte. Ik duim voor jullie dat het snel weer raak is en goed blijft gaan!

Deel Deze Pagina