Zwangerschapskilo's verliezen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kristel0, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel0

Kristel0 Lid

3 jan 2011
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ey meiden!

Er is al een topic hoeveel we zijn aangekomen tijdens de zwangerschap.

Ik ben wel eens benieuwd of er hier mensen al bezig zijn met het feit dat deze kilo's er straks weer af "moeten"!

Zijn er al mensen onder ons die eerder een zwangerschap hebben meegemaakt en hoelang heeft het geduurd voordat deze kilo's weer verdwijnen?

Ben benieuwd..

2. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ik was bij mijn eerste 14 kilo bij! 2 maand na de bevalling was ik er 13 weer kwijt en rond de 4 maand was ik die andere kilo ook kwijt + 1 extra!

Ik heb vooral op mijn eten gelet, minder frisdrank en snoep!

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik ook... Leuk onderwerp!

4. sarahay

sarahay Lid

14 okt 2010
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik was bij me eerste 17 kilo aangekomen. en bleef maar grote borsten en grote buik te hebben, ik moest echt hard sporten. ik weet niet hoelang ik in totaal bezig was, maar 6 maanden lang 4 dagen per week gesport. had ik me oude kleding eindelijk aan. ik ben tot nu toe ook 15 kilo aangekomen, ik wil heel graag weer mijn oude maat terug hebben. maar dit keer kan ik niet zoveel sporten ben ik bang, druk leven met een baan en 2 kids.

5. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik was zoveel afgevallen de eerste 20 weken dat toen me zoontje geboren was ik gelijk onder mijn start gewicht zat. Zou het niet erg vinden als dat nu weer zo is:p

6. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    ik heb het eerste jaar na de geboorte niet op mijn gewicht gelet. daardoor gingen de kilos er niet goed af. het tweede jaar ben ik in een half jaar 10 kg afgevallen naar mijn oude gewicht van voor mijn zwangercshap. ik heb toen goed op mijn eten gelet. vooral dus niet te veel snoepen savonds bij de tv en light producten gebruikt en veel gewandeld. nu let ik tijdens de zwangerschap niet meer zo op mijn lijn, maar nu wil ik wel na de zwangerschap er weer op gaan letten. ik hoop binnen 1 jaar mijn oude gwicht wel terug te hebben.

x

7. Gravid

Gravid Niet meer actief

Bij mn eerste zwangerschap 23kg aangekomen, jaar later was ik alles weer kwijt + 5kg extra.
    Puur door elke dag 30min te bewegen, minder te snoepen, goed te eten en veel te drinken.

2e zwangerschap was ik 18kg aangekomen, en ben van die 18kg al 10kg kwijt.

8. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik heb dat ik zo´n mazzelaar ben die er met borstvoeding heel veel vanaf krijgt..:)
    En ik heb al met mijn vriend afgesproken dat ik 2 avonden in de week ga sporten dus dat hij thuis blijft bij de kleine.

9. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Ik denk dat gezond eten en sporten veel helpt!

10. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hier ook door de bv gigantisch snel afgevallen, ik moest zelfs moeite doen om niet dun te worden en echt extra eten, dan merkte ik gewoon, had gewoon super snel honger, ook snachts.
    niet gesport en gewoon alles gegeten waar ik zin in had:D (ik weet dat dit niet voor iedereen geldt die bv geeft maar ik hoop dat ik het straks weer heb)
    18 kilo aangekomen, na 1 maand weer in oude kleding en na 6 maanden 20 kilo kwijt.
    Daarna kwamen die 2 kilo er weer vrij snel bij door de bijvoeding. (minder bv)
    eenmaal gestopt met bv moest ik (helaas) weer moeite doen om op gewicht te blijven.

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier ook zo:D zelfs nu met 28weken zwanger zit ik nog niet op gewicht van voor daniel:D Ben benieuwd of ik er weer lichter uitkom dan erin ga!
    overigens let ik niet echt op mn eten hoor! ben verslaafd aan chips!

12. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    hier 9 kilo aangekomen en na de bevalling 8 kilo lichter. Na 2 weken de laatste kilo er ook af.

13. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    bij de eerste was ik 18 kilo aangekomen. Na 3 weken was ik er al 12 kwijt:$. Hoe ik dat gedaan heb??? Niets bijzonders eigenlijk heb alleen borstvoeding gegeven. De overig 6 kilo ging een heel stuk langzamer. Doordat mijn man onregelmatig werkt kan ik s'avonds niet zo makkelijk alleen weg. Heb ook geen oppas in de buurt. Dus sporten was niet te doen. Dus ben vooral gaan fietsen naar mijn werk en opletten met eten. En denk zo'n kleine 6 maanden na de bevalling zat ik weer op mijn oude gewicht.

Nu ben ik 8,5 kilo aangekomen. Hoop dat het niet alll te hard meer gaat!!

14. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Bij mijn zoontje ben ik ruim 30 kilo aangekomen (grrrrrrrr - ja, grotendeels aan mezelf te danken). In de eerste maanden na de bevalling ben ik zo'n 15 kilo kwijtgeraakt. De rest (plus 7 kilo extra) heb ik er in ruim een half jaar afgekregen door te sporten, veel te bewegen (inderdaad een half uur per dag) en gezond te eten. Ik denk dat ik na 10 maanden ongeveer terug was op mijn startgewicht.

Overigens ben ik nu ook alweer 14 kilo aangekomen (grrrr), maar ik let de laatste weken erg op mijn eten, waardoor ik nu stabiel op gewicht blijf. En ja, ik eet zeker wel genoeg!

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ben bij de 1ste ruim 17 kilo aangekomen. Een week na de bevalling was er al 10 kilo vanaf maar ondanks bv kwam ik zelfs weer 2 kilo aan en dat ging er niet vanaf. Ik ben naar een dietiste gegaan en ben 2x per week gaan zwemmen. Ook veel gewandeld met mijn zoontje en ik was na een maand of 8 alles weer kwijt gelukkig. Nu probeer ik toch minder te snoepen want ik wil eigenlijk niet weer richting de 20 kilo gaan. Maar goed, soms heb je dat ook niet in de hand. Ik ben nu 25 weken en 6 kilo aangekomen, vind ik nog acceptabel :)

16. Maysa86

Maysa86 Actief lid

17 jan 2011
    280
    0
    0
    Afvallen is een ding maar hoe zit het met het terug krijgen van je oude figuur? Is dat ook gelukt en zo ja hoe?

17. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Was bij mijn eerste 20kg aangekomen met 31 weken! Het meeste gewicht (vocht) was ik een paar dagen kwijt. Binnen een half jaar zat zelfs iets onder mijn startgewicht. Nergens op gelet eigenlijk. Gewoon lekker veel met de wandelwagen weg geweest en nog gezonder gaan eten omdat ons ukje met ons mee at :)

18. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Ben bj de eerste 17 kilo aangekomen, was er binnen een paar maanden vanaf. Was na de bevalling 2 kilo kwijt, rest is vanzelf gegaan. Vooral door de stress rondom de vroeggeboorte...
    Hoewel ik uiteindelijk slanker was dan voor mijn zwangerschap, is mijn lichaam wel veranderd. Vooral aal mijn borsten zag ik het, en mijn buik was iets minder strak. Wel ben ik trotser op mijn lichaam, dat gewoon een kindje heeft gedragen! En vond alles uiteindelijk best meevallen, was bang dat ik nog heel lang dik zou blijven maar dat was dus niet zo!
    Ben benieuwd hoe ik er deze zwangerschap uit kom!

19. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik was 20 kilo aangekomen, en dat was er denk ik in een jaar weer af. Heb er niet veel aangedaan. Denk dat het door de bv hard ging.
    Platte buik had ik snel weer, alleen mijn bovenbenen zijn wat zwaarder. Maar om daar wat aan te doen moet ik echt sporten...

Ben nu zo'n 12 kilo aangekomen, verwacht dat ze er weer snel af zijn!

20. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik was bij de eerste 20 kilo aangekomen, na een paar dagen was ik alweer 9 kilo kwijt. De overige kilo's gingen echter erg langzaam dus toen ik na 10 maanden weer zwanger raakte zaten er nog 2 kilo's aan. Nu ben ik bijna 12 kilo aangekomen en komt er hopelijk niet veel meer bij. Ik hoop dat ik deze kilo's snel kwijt ben!

Deel Deze Pagina