Hallo allemaal, Ik heb een heel raar vraagje.. Ik heb gister avond geklust met mijn mannetje, en vanmorgen had ik een heleboel slijm, best rekbaar, en beetje doorzichtig en wittig (srry voor de d-tails ) Ik heb mijn eitje al gehad, die heb ik ook gevoeld.. toen had ik ook de ochtend erna best veel slijm Dat heb ik nog nooit zo gehad, heeft iemand hier een idee wat dat zou kunnen zijn? Heb nog geen teken van , hoop dat dat zo blijft.. Wordt hier zo onzeker van Groetjes Diana
hoi hoi, bedankt voor jullie reaties maar ummm, ik weet niet, heb het nog nooit eerder op deze manier gehad, en het is ook ander slijm volgens mij (allemaal van mij, was ook nog na het douchen).. daarom vind ik het ook zo vreemd.. We wachten gewoon nog even af Groetjes Diana
iew getver, klussen en visjes. Maar het klopt wel, ik denk dat je inderdaad een restje sperma vindt. Na de sex.
ja dat snap ik, maar ook nog na het douchen? nadat alles dus schoon was daar? iell klinkt vies haha.. Ach, ga zo gewoon nog een keertje douchen (2de keer vandaag) en dan zien we wel weer Bedankt voor het meedenken in ieder geval Liefs Diana
tja dat had ik ook gedaan (dacht ik) heb vanacht nog lekker gedouched, heb er wel een uur onder gestaan geloof ik :S haha vind dat zoon vies idee..
Sinds ik gestopt ben met de pil vind ik het helemaal niet meer zo'n vies idee dat er nog visjes aan het krioelen zijn daar beneden! Laat ze maar lekker druk zwemmen! Ik denk er nu ook pas over na dat die visjes wel tot 72 uur in leven kunnen blijven en dus lekker bij jou vertoeven! Haha Daarvoor vond ik het ook altijd heel ranzig hoor!
Dat is ook weer waar.. maar dan nog is het een raar idee.. Ik had het trouwens ook niet zo toen ik zwanger was van mijn dochter Nouja, moet nog 3 daagjes wachten om te testen.. We zullen zien
Ik wil dat de zaadcellen lekker de tijd hebben om op weg te gaan naar mijn ei, dus ik ga niet meteen na de sex moeite doen om ze er uit te jagen... Kijk, degenen die er zelf uit donderen, die ruimen we natuurlijk netjes op, die zijn slappe hap en die mogen niet meer mee doen. Maar ik ga niet klooien met vaginale douches ofzo. Gewoon braaf blijven zitten, zwemmers! het kan een keer gebeuren dat het sperma wat hoger in de schede terecht komt, en dan pas later weer naar beneden komt. Afhankelijk van het standje ne de stand van je baarmoedermond en hoe dik het is enzo. Tenminste, denk ik. En misschien ben je wel zwanger! Ik zal voor je duimen. Vies vind ik het trouwens niet. Er zit geen bacterie in, je krijgt er niks van, hoogstens een kind. het ruikt misschien wat minder prettig, soms, maar vies? Dan moet je je man meer zoetigheid voeren, dan ruikt het sperma schijnbaar beter...
Ha ha ha! Vind ik ook! Netjes na het vrijen even lekker wassen maar geen halsbrekende toeren uithalen om ervoor te zorgen dat ze er allemaal weer uit komen! Gr. Dib
hahaha ik vind het ook niet echt vies, meer een vies idee En ik zal mijn man meer zoetigheid voeren kijken of het helpt Groetjes mij
Het is ook niet echt vies (denk ik) maar het klinkt wel een beetje.. tja hoe zal ik het zeggen.. raar.. hahahahaha! Het trouwens ook niet gelijk "moeite" gedaan, pas na een uurtje of 2 eerst lekker bij elkaar gelegen Zoetigheid? zou dat echt (kunnen) helpen? Is wel grappig om eens te proberen.. @ Thura: lief dat je voor mij gaat duimen Zal ik ook voor jou doen