wij zijn nu druk bezig met ronde 2 voor een lief klein wondertje! maar nu komt tie!! ik zat dus vanmiddag op me werk enorm te brainstormen over wat ik is met de lunch zou eten en ik ben dus geeindigd met een flinke pistolet met filet american!! ( en lekker dattie was whahahahaha ) nou weet ik natuurlijk helemaal nog niet eens of deze ronde wel of niet raak is maar ik voel me echt schuldig!!! en ik weet ook wel dat 1 broodje filet niet uit zou maken maar toch! ik ben daar toch al mee bezig ook rook ik nu nog 2 sigaretten per dag want ik wil uiteraard helemaal stoppen! en zelfs die gaan minder smaken!!! (DAT IS DAN WEL WEER EEN GROOT VOORDEEL!!...) meer dames die deze rare tik hebben ontwikkeld en zo ja waar mee??? gr dnise
He dnise, ikzelf heb niet zo'n tik. Ben ook al bijna een jaar gestopt met roken en drinken deed ik al niet (klinkt vast als een heel saai persoon). Ik zou me vooral niet schldig voeln over een broodje filet hoor! De eerste weken heeft het vruchtje ook nog geen bloedband met de moeder dus al zou je zwanger zijn, dan nog kan je rustig een broodje filet eten. Lekker blijven doen, straks kanhet 8 maanden niet
hahahahah je klinkt zeker niet als een saai persoon! want dan zou ik dat ook zijn drink namelijk ook geen druppel! eigenlijk moet ik me eigen ook niet schuldig voelen! want hij was lekker!!!! hihihi maar goed wil alles natuurlijk ook zo goed mogenlijk doen niet roken alleen maar gezond eten je kent t wel
Haha, klinkt hier wel bekend hoor Ik heb het vooral met ibropfufen als ik hoofdpijn heb. Dan heb ik echt zoiets van, hmmm maar stel dat ?
Ja! Dat heb ik ook.. Ibuprofen is ook slecht he.. Na mijn eisprong neem ik het sowieso niet meer. Liefst helemaal geen medicijnen, maar soms moet je even he. Ik geloof dat paracetamol wel mag! Ik ga trouwens ook pas weer naar de zonnebank als ik ongesteld ben geworden en ik drink sowieso ook geen alcohol