DVD speler voor in de auto, waar goedkoop?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lentes, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentes

Lentes Niet meer actief

Voor de lange rit tijdens de vakantie denk ik toch maar een dvd spelertje te willen kopen voor mij dochter (afgelopen weekend ging een autorit niet zo goed.. vandaar.. ;))

Waar kan ik een goedkope vinden? Ik ben eigenlijk echt een tegenstander van die dingen en buiten de vakantie gaat dat ding dus ook echt niet gebruikt worden.

Via marktplaats durf ik niet echt, bang voor een miskoop.

2. MiniMeisje

31 jul 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben er toevallig vorige week een gekocht bij de karwei. Van het merk audiosonic. En onze dochter is er echt al heeel blij mee geweest. Ben er ook niet zo voor maar het is echt heel fijn als je zonder gemiemel een langere rit door kan.

De dvd speler is met 2 schermen (1 dvd) en was 119 euro (wij hadden dan met stickerkorting nog eens 20% eraf maar ik weet niet of dat nog is).

Succes met het maken van je keus!

3. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Volgens mij is die deze week bij de aldi en de blokker in de aanbieding? 2 schermpjes voor €99,-
    weet het niet meer helemaal zeker hoor, maar heb het iig in de folder van de aldi en blokker gezien

4. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ik wacht vol smart op de folders... hebben ze nog niet :(

5. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ojaaa! Ik zie het op de site van aldi! Met 2 schermpjes, misschien handig voor in de toekomst (of wij kijken gezellig mee haha)

6. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
  7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wij hebben die van de Aldi, een goed ding, werkt prima en idd deze week in de aanbieding ;)

8. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ga morgen naar de Aldi!!!

Ben alvast opzoek naar filmpjes voor op de usb stick :) Leuk!

Deel Deze Pagina