Voor de lange rit tijdens de vakantie denk ik toch maar een dvd spelertje te willen kopen voor mij dochter (afgelopen weekend ging een autorit niet zo goed.. vandaar.. ) Waar kan ik een goedkope vinden? Ik ben eigenlijk echt een tegenstander van die dingen en buiten de vakantie gaat dat ding dus ook echt niet gebruikt worden. Via marktplaats durf ik niet echt, bang voor een miskoop.
Wij hebben er toevallig vorige week een gekocht bij de karwei. Van het merk audiosonic. En onze dochter is er echt al heeel blij mee geweest. Ben er ook niet zo voor maar het is echt heel fijn als je zonder gemiemel een langere rit door kan. De dvd speler is met 2 schermen (1 dvd) en was 119 euro (wij hadden dan met stickerkorting nog eens 20% eraf maar ik weet niet of dat nog is). Succes met het maken van je keus!
Volgens mij is die deze week bij de aldi en de blokker in de aanbieding? 2 schermpjes voor 99,- weet het niet meer helemaal zeker hoor, maar heb het iig in de folder van de aldi en blokker gezien
Ojaaa! Ik zie het op de site van aldi! Met 2 schermpjes, misschien handig voor in de toekomst (of wij kijken gezellig mee haha)
Koop dvd voor in auto | Vergelijk prijzen voor dvd voor in auto - Home Entertainment op Kelkoo hier staat er 3 op die onder de 100,- zijn. Bij de neckermann en de wehkamp. Heb even op de site van de blokker gekeken maar het was een oude folder, helaas.. Succes met je zoektocht en keuze!