Ik had gister (zaterdag) wat steekjes in mn baarmoeder maar dit duurde slechts enkele seconden en als het goed is is had ik de week daarvoor, mijn ei moeten krijgen Dis daarom vraag ik wat voelde jullie van de eisprong en hoe lang duurde de pijn?
Je bedoelt de innesteling denk? Ik heb rond de tijd dat het kan gaan innestelen wel wat vage steekjes gevoeld maar dat kan ook komen doordat ik er zo mee bezig was. Volgens mij voel ik wel vaker iets maar sta er niet altijd bij stil. In principe voel je niets van een innesteling.. maar er zijn natuurlijk ook andere ervaringen. Wel kun je wat licht bloedverlies hebben tijdens of na de innesteling. Dat heb ik wel bijna alle keren gehad.
Ik lees ook even mee, heb als het goed is vrijdag mijn ei gehad, dus nu 3dpo en heb sinds vanochtend opeens diarree en krampen.. Vraag me af of dat ook met innesteling te maken kan hebben..
Oke dat wist ik dus niet Dan zal het iets anders geweest zijn. Met de ovulatietesten heb ik helaas geen knaller gehad maar ik had dat draderige doorzichtige slijm donderdag en vrijdag. Dus ik verwacht dat ik toen mijn ei heb gehad, maar zeker weten doe ik het niet.
Niks gevoeld. Via de zoekfunctie is hier ook veel over te lezen, zijn al meerdere topics over aangemaakt.
3 x zwanger geweest en geen innesteling gevoeld. Wel een echt duidelijke steekjes gehad, maar kan van alles zijn...was echt niet zwanger!!
Ben ook super moe en kan in de middag ook slapen terwijl ik nlrmaal niet eens s avonds in slaap kan komm. Word ook vroeg wakker rond een uur of 4,5. Ook meer en vaker plassen
Niks gevoeld! En je hoofd kan je flink voor de gek houden....vaker plassen moet je vaak pas zodra de baby zo groot is dat hij op je blaas drukt! Weet niet hoelang je al bezig bent maar weet dat er gemiddeld wel 6 tot 12 maanden voor staat om zwanger te worden. Wel wil ik je heel veel succes wensen en hopelijk heb je gelijk en heb je snel een positieve test in handen.
Das waar. Maar ben dr kn me hoofd niet jeel veel meer mee bezig maar als ik dingen begin ge voelen wel hahaha
Ik meld me hier ook even ertussen.. Zit nu op 4dpo dus in principe zou een innesteling vandaag niet onmogelijk zijn. Nou had ik vanmorgen ineens een heeeele gemene kramp in mijn onderbuik. Het voelde als een hele gemene menstruatiekramp echt precies in mijn onderbuik. Het duurde hooguit maar 10 seconde. Zou dat het zijn geweest? Ik zou niet weten wat het anders is, aangezien ik dit nog nooit heb gehad, behalve bij menstruatie (maar dan nog niet eens zo erg)
Het voelde voor mij alsof ik ongesteld moest worden, maar dat hield niet lang aan. Pas achteraf realiseerde ik me dat het best de innesteling had kunnen zijn... En net wat er gezegd word, je lijf kan je ook voor de gek houden.. Zeker als je overal erg bewust mee bezig bent