Welke vinden jullie het leukste? De drie opties staan in mijn album! Hert of groene tas of oranje tas?
Ik vind de groene sowieso de leukste dus daar heb ik ook voor gestemd. Die met de hertjes is ook wel leuk maar idd wel iets meer voor een meisje maar ja, ik zou me daar zelf niet zo aan storen denk ik.
Ik stem voor die met het hertje ! De oranje niet omdat ik oranje echt lelijk vind ! Overigens vind ik hem ook geen mooie print hebben ! De groene niet omdat ik dat net een reiskoffer vind ! Net een hutkoffer ! Haha, sorry, maar tis gewoon mijn mening over de tassen !
Volgens moet je gewoon doen wat jij zelf het mooiste vindt en maakt het niet zoveel uit of het nu een jongen of een meisje wordt.
Ik heb voor de groene gekozen. Ik hou niet zo van tierelantijntjes. Lekker strak en weinig poespas. Die groene tas kan je altijd nog opleuken door er een knuffel aan te hangen als je weet of het een jongen of meisje is geworden.
ik vind ze eelrijk gezegd geen van alle mooi.. maar dan is de hert het leukste als ik zou moeten kiezen
Ik vind die oranje juist erg leuk! Die met het hertje ook, maar die vind ik net iets te 'zoet' voor een jochie. Die andere vind ik zo gewoontjes
Ik heb gestemd op de tas met het hertje erop. Ik vind die oranje ook erg leuk. Vind persoonlijk die groene erg saai.
WAUW DIE ORANJE! Zeker die Oranje die is echt zooo mooi, mag ik vragen waar je die hebt gevonden en wat hij kost? En is het speciaal een luiertas of is het gewoon een Olilytas die je voor alles kunt gebruiken? Die groene vind ik een beetje oudbollig, en die hertjestas vind ik meer iets voor een meisje van 15 een soort van schooltas ofzo.
Ik vind die met het hert leuk. Maar weet nu al dat mijn vent echt niet met zo een tas over straat zou willen haha
Dus toch het hertje favoriet! Denk dat ik hem dan zaterdag toch maar ga halen. Ik heb overigens een zwarte bugaboo dus een kleurige tas kan er wel goed bij.
Mee eens, je kind draagt die tas niet namelijk, dat is meestal de mama. Ik ga voor het hert trouwens, superleuke tas!
Ik heb op de oranje gestemd, het hertje vind ik in principe iets mooier, maar hij lijkt me een beetje klein... En die groene vind ik net een reistas.