Hoi ik ben nu iets meer dan 30weken zwanger en heb nu voor de 2de keer bloedverlies. Ik moet vanmiddag weer op controle bij de gyn grote kans dat het van de placenta komt die ligt nogal laag vlak voor de opening. Door mijn achter grond (9miskramen) ben ik best bang op zulke momenten gelukkig voel ik onze kleine man bijna de hele dag door. Maar nu een vraagje wie had er ook steeds bloedverlies door een laag liggende placenta en moest je toen platte rust houden of mag je nog steeds dingen gewoon doen.. We zijn namelijk nog aan het verbouwen in huis niet dat ik hier aan mee help maar ja ben wel de kasten van binnen en van buiten aan het schoonmaken waar het al klaar is in huis
Hier ook. Nu voor de 3 e keer bloedverlies gehad. Eerste keer 4 dagen zkh opname gehad omdat ik ook pijnlijke harde buiken had. Maandag kreeg ik weer bloedverlies en bleek weer van de placenta te komen. Ligt hier ook laag maar niet te laag dat het voor de bevallig een probleem is maar wel laag genoeg om dus bloedverlies te kunnen geven. Ik zou nu wel goed rustig aan doen hoor. Dat moet ik ook en als het bloeden gestopt is weer langzaam meer gaan doen en zolang je dan geen nieuw bloedverlies krijgt kan je steeds een beetje opbouwen.
Hoi Vervelend he dat bloedverlies maak toch wel wat onzeker. Mijn placenta ligt ook niet te laag voor een normale bevalling gelukkig. Ik ben niet opgenomen geweest heb ook geen last van harde buiken. Hij heeft wel gezegd goed naar mijn lijf te luisteren voor de rest mag ik gewoon doen wat ik al deed. We zijn bijna op dezelfde dag uitgerekend leuk
Minimuis het is eindelijk gelukt!!!!!! ..... een blijvende zwangerschap. Ik ben heel lang niet meer op ZP geweest. Heb hier eigenlijk niets meer te zoeken en is ook confronterend. Maar door al de jaren dat ik hier heb 'rondgehangen', denk je toch af en toe aan verschillende meiden. Zo denk ik dus ook wel eens aan jou. En wat zie ik, eindelijk een zwangerschap die niet in een miskraam eindigt. Jeetje zeg, wat bijzonder. De aanhouder wint ..... goed zeg!! Na zoveel verdriet en pijn, dan toch een goede zwangerschap. Doe wel rustig aan i.v.m. het bloedverlies. Goed naar je lichaam en gevoel luisteren. Minimuis, ik wens je alle goeds en veel geluk en liefde straks met jullie kleine mannetje. Goh, wat bijzonder!! X