Wij willen onze slaapkamer gaan veranderen, en ik wil eigenlijk één muur met glitters. Heeft iemand hier ervaring mee, en hebben jullie het zelf gedaan of laten doen. Als ik op internet informatie zoek komt het over alsof het erg makkelijk is, maar is het ook zo. En natuurlijk zijn foto's welkom
Ja ikke!!in de slaapkamer en huiskamer . Makkelijk om te doen alleen goed opletten dat je niks overslaat want is natuurlijk blanke lak.heb het van het merk histor zit een appart potje met glitters bij dus je kan zelf bepalen hoeveel glitters je er in wilt
Ja ik heb er ervaring mee.. ik heb op 2 muren van die glitters van flexa (of zon ander bekend verfmerk) die wordt verkocht als "toplaag" voor extra effect.. Zijn een soort dunne parelmoerflinterjes die je met een verfroller opbrengt.. Hij zit er nu 7 jaar op en het ziet er niet mooi meer uit.. De glitters lieten vrij snel los en de prijs kwaliteit verhouding vond ik beter kunnen.. ik heb 1 muur met een glitterspuitbus van de hema gedaan, dat bleef beter zitten alleen is een klusje om gelijkmatig te verdelen.. als je wilt dat het daarna goed blijft zitten en niet de hele vloer onder komt te zitten, is het handig er blanke lak erover te doen als toplaag.. verder weinig (goede)ervaring helaas.. Succes!!
ik heb geen glitters "zo" op de muur, ik heb glitterbehang, in de bijkeuken en er moet nog boven op de overloop behangen worden. Je houdt ervan of je vind het spuuglelijk..... Ik hou van blingbling, dat moge duidelijk zijn
Hier ook glitters op de muur! Wij hebben onze muur geschilderd met glitterverf. Dat gebruik je hetzelfde als gewoon latex opbrengen.. Bij de bouwmarkt (hornbac.h) een kleur uitgekozen en daar mengden ze de glitters er gelijk doorheen. Ze hadden voorbeeldjes zodat je kon kiezen hoeveel glitters je er doorheen wilt. Met het schilderen hadden we dan ook overal evenveel glitter, geen last van dat er op de ene plek meer zit dan op de andere... Het zijn wel kleine, fijne glitters, maar echt heel leuk, je ziet ze goed! We hebben het nu een jaar of 3 en het ziet er tot nu toe nog net zo mooi uit als in het begin (had ook niet anders verwacht eigenlijk..)
Hornbach verkoopt verf met een subtiele glitter. Bij mij zag je het alleen als de zon erop scheen of als je heel dichtbij ging kijken.
Ik heb glitter behang in mijn slaapkamer op 2 muren en de achterwand is een uitzicht over new York ben er nog steeds heel blij mee. Alleen met plakken moet ke natuurlijk aanwrijven op je behang en dat is net og je schuurpapier aanwrijven moet dus handen tot bloedens kapot. Dus tip aanwrijven met een doek!
Wij hebben het plafond op zolder met glitterverf geverfd. Eerst hadden we naar de glitterverf gekeken, maar die vonden we redelijk duur (en het was maar voor zolder), daarnaast zaten de glitters er los bij en moesten we die er zelf doorheen roeren. We hebben toen een goedkope bak witte latex gekocht en bij de Action buisjes glitter (10 voor 1, nu hebben ze bij de kerstspullen weer glitters staan) en die door de latex geroerd. Is heel subtiel geworden, je ziet wel dat het niet spierwit is, maar het komt je niet tegemoet geglitterd. En afhankelijk van het licht zie je de glitters zitten.
Ik heb even op google gezocht en lees veel verschillende reacties. Van het is goed gelukt tot ik zie er niks van en het laat los. Hoe hebben de meiden het hier aangepakt? Last het los? Zie je het goed?
Ik heb geprobeerd een foto te maken maar dat is niet gelukt... Het licht moet er echt opvallen anders zie je er niks van... En helaas viel de zon nog niet naar binnen toen ik thuis was.. Ik probeer het later op de dag als ik weer thuis ben nog een keer
Wij hebben glitterbehang. Heel mooi (vind ik zelf). En subtiel. Een foto is lastig maken idd. Ik krijg het er niet zo mooi op dat je er hier een goede indruk van kunt krijgen, sorry
Ik had ook graag wat foto's van jullie muren gezien. Behang is voor ons nu geen optie omdat wij onze muren pas gedaan hebben. Wil dus echt glitter in de verf, maar zie wel graag foto's van allebei want de zolder moet ook nog en die is nog helemaal kaal
Wij hebben glitterbehang in de babykamer gedaan! Supermooi en goedkoper dan eerst verven en erna het glitterspul van histor eroverheen te doen... Bij ons kwam het van de gamma vandaan!
Heb dit jaren trug gedaan op 1 muur van slaapkamer dochter. Wij hadden eerst kleurtje en erna een bakje met lak waar glitters inzaten verdeelde erg goed. Wel goed met rollervoveral heen waht het droogt wat donkerder op doir de blanke lak. En als je dan niet overal was zie je dit later. Ook hier gern foto helaas.
Ik heb hier over een roze verflaag een mix van vernis en losse glitters aangebracht, ziet er super uit. De glitters komen niet los. (wel rekening mee houden dat als je het zo doet eraf moet schuren als je er ooit overheen wilt schilderen)