Stokke Xplory, wat voor beddengoed?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door maartje84, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik vraag me af of jullie speciale Stokke Explory lakentjes gebruiken of dat jullie gewoon een normaal lakentje om het matrasje heen vouwen.

Ik zag laatst bij de babywinkel dat ze speciale verkopen, maar die zijn nogal duur dus ik vroeg me af of je die wel echt nodig hebt of dat je ook met gewone lakentjes af kunt.

2. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben alleen nog de hoeslakentjes van Stokke tot nu toe. In de winkel zeiden ze dat die er alleen op pasten, dus maar erbij gekocht.. maar ik weet nog niet wat er verder in de reiswieg moet? Lakentjes/dekentje? Of een wikkeldeken?

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier ook 2 orginele Stokke hoeslakentjes maar ik gebruik verder wel gewoon lakentjes en dekentjes (volgensmij is er geen speciaal Stokke beddengoed verder, wel?). Heb dit 1 keer geprobeerd en dat zag er best fatsoenlijk uit. Mocht het echt irritant lijken laat ik mn schoonmoeder er wel een half rondje uit halen, al is het gevouw onder een matrasje altijd een beetje frummel werk, denk niet dat dat met de stokke echt erger is ;)

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Kan wel, toch?

5. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi maartje84,

Toen ik mijn Xplory in 2007 aanschafte, kocht ik er bijna alle toebehoren bij, maar ik wist niet dat er speciale lakentjes voor de Xplory waren. Maar ik denk niet dat ik ze zou kopen.
    Ik gebruik voor Marjolein tot nu toe alleen nog maar de originele slaapzak met een spuugdoekje onder haar hoofd. Als het wat warmer wordt, haal ik de slaapzak eruit en draai ik een flanellen (of hydrofiel) luier om het matrasje als hoeslakentje. Gaat prima.

Groetjes,
    Nelly

6. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Oja, qua beddengoed gebruik ik een flanellen luier als lakentje en het originele noppenfleecedekentje, kindje evt. nog in een slaapzakje.
    Een wrapper werkt ook prima.

7. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Hier ook de Stokke Xplory en ben van plan om straks gewoon een hydrofiel luier om het matrasje te vouwen als hoeslakentje.
    Heb er geen speciale lakentjes bij gekocht.
    Als dekentje gebruik ik denk ik gewoon een wikkeldeken, tenzij dat niet voldoet heb ik ook nog wel een dekentje liggen van de Hema.

8. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dus eigenlijk heb je voor de reiswieg geen lakentje/dekentje nodig? (wel hoeslaken)

Een wrapper is voldoende?

9. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ik heb in mijn stokke wel de orginele hoeslakens maar heb er een dekentje in liggen met een lakentje eronder en dat is een ''gewone'' deken en laken. Gaat prima hoor!

10. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zijn er ook mensen die geen deken/lakentje gebruiken maar alleen een wrapper?

11. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ik doe altijd nog wel even een lakentje er over heen als ik hem in de lodger heb liggen, maar is tot nu toe ook nog wel aardig fris geweest

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Juffertje83: de fleece wrapper van Lodger heb ik eigenlijk alleen gebruikt als we ergens naar toe gingen en ze dan even kon slapen. Scheelt wat gezeul met lakentjes en dekentjes en je hebt ook meteen een speelkleed bij.
    Ik weet niet wat voor wrapper je hebt, maar als hij mooi aansluit, zou ik geen extra lakentje of dekentje gebruiken.

Deel Deze Pagina