Ik ben even benieuwd... Heb afgelopen woensdag mijn eisprong gehad en sinds gisteren menstruatieachtige pijn. Dat had ik bij Thirza vanaf 2 dagen voor NOD en terug rekenend is dat toen waarschijnlijk de innesteling geweest, omdat ik vervolgens pas 3 weken later positief testte, (ik maak blijkbaar ook niet zoveel HCG aan, want vorige zwangerschap ook pas 4 dagen overtijd positief getest). Maar ben even benieuwd of er meer zijn die de innesteling voelen en zoja, hoe dan... Gewoon ff nieuwsgierig
Hoi Rozemarijke! Ik heb bij mijn eerste zwangerschap de innesteling heel goed gevoeld, twee dagen erge buikpijn, soort van brandend gevoel. Kan t niet anders omschrijven.. Ik duim voor je, Liefs!
Hoi Rozemarijke! Ik heb beide keren helemaal niets gevoeld. Hoewel, deze keer een half uurtje lang steken in mijn linkerlies maar ik betwijfel of dat er mee te maken heeft. Succes!
Ik heb hem ook gevoeld. Ook kleine 2 dagen behoorlijk pijn in mijn onderbuik en 4 dagen voor mijn NOD menstruatie krampen
heb sinds gisteren wat flinke steken links in mijn buik, al weet ik nog niet of dit een innesteling was. Mijn ei was ergens vorig weekend, dus het zou kunnen Bij Jason heb ik ook wel wat gevoeld, maar je vergeet dat zo snel he!
Hoi Rozemarijke, Dankzij ovulatietestjes schat ik dat mijn eisprong 20 april was, vanaf een dag of 4 daarna heb ik ook een paar dagen een zeurderige menstruatiekramp gehad. Omdat ik dat normaal gesproken alleen de eerste dag dat ik ongesteld ben heb, viel het me op. Misschien is het de innesteling geweest inderdaad! Overigens heb ik geen steken of zo gevoeld. Hopelijk is het raak!
Als een hele felle steek waarvan ik dubbel klapte van de pijn. Daarna nog een paar uur een branderig zeurend gevoel.
@Rozemarijke, Zoiets heb ik nu ook . Mijn eisprong was ws 30/4 en sinds vandaag menstruatie-achtige krampjes. Dus ook 3 dgn na eisprong. Kan me eigenlijk niet goed herinneren of dat met de vorige zwangerschappen ook het geval was, maar ik hou sinds deze cyclus elk pijntje/kwijltje bij . Succes (en voor mezelf ook ) !
Ik had twee dagen onzettende menstruatiekrampen; dacht ook dat ik ongesteld moest worden toen (liep zelfs preventief met maandverband), maar er kwam niks. Na twee dagen was het helemaal over en weer een paar dagen later een positieve test, dus... Succes Rozemarijke, hoop het voor je meid!
Nou, vanochtend misselijk, dus ik begin erg goede hoop te krijgen Bij Thirza werd ik pas 3 weken nadat die zeurderige pijn begon misselijk, maar blijkbaar begint mijn lijf te snappen hoe je HCG aanmaakt (vorige zwangerschap testte ik al wat eerder positief, 'al' 4 dagen overtijd, dus wie weet nu op NOD )
ik wil ook graag wel even reageren. ik heb vermoedelijk volgens ff vrijdag 22 april een ei gehad. nu heb ik vanaf vorige week woensdag (27 april) steeds een zeurende buikpijn net boven mijn schaambot. dit trekt naar mijn liezen. de 1e paar dagen was het alleen als ik op mijn zij lag, maar de laatste 2 dagen vooral overdag. het voelt niet echt als menstruatiekramp. dat komt in golven en dit is constant aanwezig. vandaag is het wel wat beter. ik heb dit nooit eerder gehad. daarnaast was ik afgelopen woensdag en donderdag zéér moe. ook heb ik sindsdien steeds behoorlijk hoofdpijn. verder geen klachten als misselijkheid of zere borsten. wel wat last van mijn darmen. gisteren heb ik een test gedaan, en deze was vooralsnog negatief. zou dit een innesteling geweest kunnen zijn?
ik heb het ook gevoeld, ik werd s'nachts wakker van een verschikkelijke buikkrampen en steken een kwatier lang, en werd er ziek van moest overgeven. daarna stopte het en nergens geen last meer van gehad nou ja wel een klein beetje zeurderige pijn.
Hoi Meiden, ik zou ook graag over dit onderwerp willen reageren. 28 april heb ik duidelijk ochtends mijn eisprong gevoelt Links bah was had ik een rot gevoel zeg. 1 a 2 dagen later had ik spierpijn achtig gevoel in mijn liezen dagen daarna tot aan gisteren, apart gevoel in de onderbuik niet echt te beschrijven. De witte vloed is ook dunne en niet korrelig (sorry). Heeft iemand enig idee of dit ook innesteling kan zijn of toch de gevolgen van de gevoelige eisprong? Liefs,
@steff, ik heb ook dunne afscheiding. ook best veel. mijn buikpijn is nog steeds niet over. nu inmiddels 8 dagen. vandaag is het venijniger. zou er toch een menstruatie aankomen? geen last van mijn borsten. soms denk ik dat ze groter zijn, maar dat zit in mijn hoofd denk ik...
Of ik het bij de eerste heb gehad weet ik eigenlijk niet meer. Maar bij de 2e heb ik wel de inesteling gevoeld, ook 2 dagen last van krampen in de onderbuik een paar dagen voor de NOD...
Zoals ik hier al eerder las.. een hele pijnlijke steek, lag dubbel van de pijn.... niet handig!, want ik zat in de auto toen! Had toen het raak was trouwens al vanaf 2dpo menstruatiekrampen.