Heeft iemand hetzelfde meegemaakt?

Discussie in 'Miskraam' gestart door LilyB, 10 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    #1 LilyB, 10 nov 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2019
    Gisteren onverwachts zeer lichte testen gehad na een mooie duidelijke oploop met predictor.
    Dit is nu de 2e keer dat het vroeg mis gaat. Vorige x liepen de testen al niet mooi op, dit keer wel. Vorige keer zwakte mijn symptomen gelijk af en mijn temp zakte. Dit keer heb ik nog steeds alle symptomen, pijnlijke borsten, hoge temp, maagzuur, duizelig, vaak plassen, opgeblazen gevoel, slecht slapen en bezweet wakker worden. Geen buikpijn of krampen oid.
    Ik had eigenlijk wel bloedverlies verwacht, maar tot nu toe nog steeds alleen maar witte afscheiding.
    Ik zou vandaag 4wk3d zwanger zijn, vorige keer vloeide ik met deze termijn al volop en was ik het vruchtje al kwijt.
    Nu nog totaal geen teken van op gang komen, en als ik gister niet getest had zou ik heilig overtuigd zijn dat ik nog zwanger ben.
    Is het normaal dat mijn temp niet zakt ondanks het al mis is? En dat het hcg plots zo hard daalt (in 1 dag!!)? Iemand waarbij het ook zo ging? Of zou er toch nog een klein kansje zijn? (Waar ik eigenlijk niet vanuit ga) en ik weet dat het afwachten is, maar wil graag jullie ervaring of mening weten.
    Alvast bedankt...
     
  2. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Wat vervelend! Hopelijk is er nog een kans! Heb je misschien een foto van je testen? En heb je met meerdere testen nu lichter getest, of met een test?
     
  3. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik heb eigenlijk oploop getest met predictor early, en gister kv2v5 gehaald ivm de prijs. Had op 12dpo nl ook met Kruidvat getest om te kijken hoe die zou uitpakken.
    Dit zijn de foto’s van de testen. De laatste foto is de Kruidvat van gisteren. 3 uur daarna de 2e kV test gedaan en die was al vrijwel niet te zien dus daar heb ik geen foto van.
    F41CB1D2-9D3F-45E8-90BD-AE94007D2C56.jpeg
    6A646E23-E34F-42B9-80D1-C8D41FC6DD9E.jpeg
    4CB8F8A4-647A-4ABD-AEA5-165ABE764DE8.jpeg 5D27DE43-B70A-4A4D-9845-4934A800382F.jpeg
    Vandaag dus niet meer getest....
     
  4. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oja, donderdagochtend ook clearblue digitaal gedaan die zei “niet zwanger” en ben vrijdag bij de ha geweest (ik wilde een bloedtest) voor een urinetest en ook hun test was negatief (ook geen lichte streep, dus mocht ook geen bloedtest doen)
     
  5. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Het bloeden is al begonnen...
     
  6. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Ow hè wat naar.. 2 keer zo kort na elkaar, terwijl de testen mooi opliepen deze keer. Veel sterkte meis! Ga je laten onderzoeken waardoor het komt?
     
  7. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    2 keer achter elkaar kan toch gewoon gebeuren?


    Sterkte TS, hopelijk is 3 maal scheepsrecht!
     
  8. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik heb zojuist contact gehad met het ziekenhuis. Ik moet voor nu de bloeding afwachten en over 2wk opnieuw testen. Bij negatief mag ik een afspraak inplannen op de miskraampoli, voor aanvullende onderzoeken. Deze kans grijp ik zeker aan, aangezien pcos ook een grote rol speelt.
    Mocht ik nu hevig gaan bloeden met stolsels of koortsig gevoel krijgen dan mag ik gelijk bellen. Ik heb totaal geen buikpijn oid alleen maar veel bloedverlies.
    De arts vond dat nog niet veel zeggen op deze termijn en houdt hoop zolang het tegendeel niet is bewezen (al zegt mijn lichte test genoeg in mijn ogen, maar deze valse hoop wekken hun wel vaker)
    Dus voor nu staan we eventjes stil maar he gevoel dat er gekeken wordt naar evt afwijkingen oid brengt mij wel meer rust. Alles voor een goede zwangerschap met evt utrogestan oid...
     
  9. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Klopt, kan zeker. Maar volgens mij mag je dit dan wel laten checken.

    Succes @DCG! Hopelijk mag je een volgende zwangerschap uitdragen.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  10. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Wij hebben nu voor de 2e keer achter elkaar een missed abortion gehad (1e keer afgelopen mei met 9+3 weken (zwanger tweeling niet verder gegroeid dan 6,5 week) en 2 weken geleden met 11+0 (niet verder gegroeid dan 10 weken). Vorige week bloed geprikt bij man en mijzelf voor chromosoom/dna onderzoek. Lopen in Gent en zeggen ze ook dat het helaas 2x pech geweest kan zijn, maar je kan ook iets hebben, dus goed dat je het laat checken. Je kan een onderzoek laten doen als je 2x een miskraam hebt gehad.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  11. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Dankjewel, ben wel blij dat er verder onderzoek komt, ookal kan er niets uitkomen, het geeft mij wel het gevoel dat we alles uit de kast halen. En wie weet mag ik wel utrogestan oid voor na eisprong om mijn kansen te vergroten.. eerst maar onderzoek afwachten...
     
  12. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Jeetje, is het toch mis bij jullie :( had ik niet meegekregen... sterkte met opnieuw deze klap te verwerken ❤️
    Ik ben idd op de hoogte dat het ook stomme pech kan zijn, maar verder onderzoek is nooit verkeerd, je weet maar nooit of er wel een oorzaak voor is.
    Hier gaat het steeds na 4wk mis dus sowieso pril. Maar alsnog maak ik me er wel ongerust over, vooral omdat ik zoiets in het verleden nog niet heb meegemaakt. Zwanger worden lijkt met letrozol geen probleem, het blijft alleen niet zitten...
    Ik ben benieuwd of er bij jullie iets uit gaat komen! In elk geval wil ik je heel veel sterkte en succes wensen en hopelijk ook voor jullie snel een onbezorgde zwangerschap in de toekomst ❤️
     
  13. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Ja helaas... met 7 weken een goede echo, met 8 weken een goede echo, dus vol vertrouwen naar de termijnecho met 11 weken... hartje een week daarvoor gestopt.....:cry::cry:

    Hadden vorige week onze intake in Gent staan. Toen gaven ze ook aan dat het in 9 van de 10 gevallen helaas pech is, maar als dit vaker gebeurt het sowieso goed is e.e.a. te onderzoeken. Wij willen daar ook een nieuw traject ingaan dus de onderzoeken direct daar gestart, maar de onderzoeken in Nederland zijn hetzelfde (vertelde onze arts daar). Wij hebben ook zoiets van, als er wel iets is kunnen we het beter weten dan dat we steeds opniew voor een mega teleurstelling staan.

    Ja inderdaad, bij jouw gaat het mis net na NOD... zou het ook zeker laten onderzoeken, baat het niet schaadt het niet.
    Jullie ook heel veel sterkte en succes en ik hoop dat jullie ook heel snel een gezonde en vitale zwangerschap mogen hebben! ❤️
     
    LilyB vindt dit leuk.
  14. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Wat een klap moet dat geweest zijn zeg na 2 goede echo’s :(
    De teleurstelling en het verdriet mag nu wel eens plaats gaan maken voor blijvend blijdschap!!
    Ik ga in elk geval heel hard voor jullie duimen dat de volgende zwangerschap netjes voldragen wordt ❤️ Succes meis
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  15. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Sterkte meis!!
     
  16. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Wou net op je reageren maar dacht iets anders te lezen :confused: over de testen van kv2v5..
    Maar goed, het is in elk geval vandaag wel begonnen, maar op een beetje bloedverlies na nergens last van. We wachten maar rustig af hoe het ontwikkelt en dan hopen dat de miskraampoli iets voor ons kan betekenen...
     
  17. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Ja ik zag later ineens je post over het blied, dus vond mijn reactie over de testen niet gepast meer ;)

    Maar hetzelfde advies heb ik nog wel mocht het bloeden stoppen oid :)
     
    LilyB vindt dit leuk.
  18. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Het is echt maar minimaal nu, maar zit niets anders op dan afwachten :thumup:
    Ben er gelukkig wel nuchter onder dit keer, ben allang blij dat we serieus genomen worden en naar de miskraampoli mogen.
     

Deel Deze Pagina