Heeft iemand hier een bed en/of matras van de IKEA?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tamale, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier ook Hemnes bed, bleeeeghhh, hij piept en kraakt als een gek, zo irritant. Ben blij dat we nu we gaan verhuizen een ander bed kunnen gaan kopen.

2. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Hier een hemnes bed met matras van Ikea....Bevalt prima...geen gedoe met de tussenbalk voor zo ver ik weet.... ;) Alleen even prutsen om die er goed in te krijgen.

We hebben het nu 3 jaar en het matras begint een hele lichte kuil te vertonen waar mijn man ligt...

3. June86

June86 Lid

19 jun 2012
    91
    0
    6
    Wij hebben hier het witte hemnes bed en 2x 90 x 200 matrassen. En we slapen heerlijk. Wel hebben wij bovenop de matrassen zo'n dekmatras gedaan. We lagen steeds in het "gat" in het midden.! Geen probleem met gekraak van het bed.

4. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Hier het bed Hemnes, na 3 keer verhuizen is hij wel aan zijn einde. De matras daar in tegen vind ik super!

5. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Wij hebben het bed Malm van Ikea... Heerlijk bed beschadigd alleen wel snel met verhuizingen etc... maar echt een heel fijn bed :D

6. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij hebben ook bed en hadden een matras van ikea. Bed is prima die hebben we nu 6 jaar. Matras was waardeloos hebben na twee jaar een nieuwe moeten kopen. We hebben nu heerlijke matrassen gekocht met topper bij een speciaalzaak. Ons bed is de stalen bed die ook in soaps voorkomt. Matras weet ik zo niet meer was een pocketveermatras.

7. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Oppdal bedframe is prima en twee keer 90x200 Flokenes matrassen, met wig ertussen en een matrasbeschermer erbij slaapt het heeeeerlijk!

8. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Voor onze dochter hebben we van de zomer een nieuw matras bij de Ikea gekocht, de sultan Hagavik.
    Onze dochter slaapt er goed op en de keren dat ik erop lig, ligt het ook goed.
    Het was wel een dikker matras dan die we zelf hebben, dus hebben grotere hoeslakens moeten kopen.

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wij hebben zowel ons bed als de matrassen van Ikea en zijn erg tevreden,het ligt echt heeeeeeerlijk en de elektrisch verstelbare lattenbodem is ook echt ideaal!

10. juf85

juf85 Niet meer actief

Wij hebben eerst een bed + matras van Ikea gehad. Matras beviel super, het bed was denk ik wat te goedkoop. We hebben er zelf nog een lat ondergetimmerd om het bed 'bijelkaar' te houden.
    Nu een boxspring van de Ikea. Ik vind boxsprings allemaal lelijk, maar het ligt heeeeerlijk! Als we ergens gelogeerd hebben, ben ik altijd weer blij dat ik in mn eigen fijne bed kan slapen :)

11. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik heb 12 jaar geleden een matras van Ikea gehad, 1,5 jaar geleden een boxspring gekocht (geen Ikea) en mijn oude bed en matras zijn naar mijn buurmeid gegaan, ze slaapt er nog steeds perfect op! Na 14 jaar nog steeds een super matras!

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Hier een bed van Ikea (Hopen), echt een waardeloos bed. Het kraakt en piept als een gek. We willen ook een ander bed kopen.

De matras hadden we ook van Ikea, maar die was nog slechter dan het bed. Er zaten na paar jaar al kuilen in. Tijdens mijn zwangerschap hebben we die matras weg gedaan en nieuwe (goede) matrassen gekocht en dat was echt een verademing.

Voor ons nooit meer Ikea wat betreft bed en matrassen.

13. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hier een Hemnes-bed van Ikea. Bevalt prima! Maar omdat we de afmeting 180x220 hebben, konden we bij Ikea alleen twee matrassen van 90 breed kopen ipv een grote van 180. Daarom bij een beddenzaak een grote matras gekocht. Bevalt echt super. Geen last van die middenbalk trouwens, waar iemand anders over schreef...

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier zowel bed als matrassen van ikea en we slapen er heerlijk op! echt, ben iedere avond nog blij als ik in mijn bedje stap!

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hier een bed en matrassen van de Ikea.
    Weet even niet welke ombouw maar de middenbalk is te smal waardoor regelmatig mijn kan van het bed door zakte.
    Mijn man heeft er na 3 keer een plank aan gemaakt en nu kan hij er niet meer af vallen.

Matrassen slapen heerlijk en na 4 jaar nog geen enkel probleem mee.
    Heeft ook 2 bevallingen goed doorstaan hahaha.

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    #36 marb, 22 nov 2012
    Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  17. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook bed van IKEA gehad, matrassen echter niet daar gekocht. Dat vertrouwde ik niet helemaal. Het bed gaat al jaren mee!

18. Within

Within Niet meer actief

Ons hele bed is Ikea!

We hebben een elektrische boxspring met van die hele dikke matrassen. Slapen er nu bijna 3 jaar op en zijn er nog elke dag heel erg blij mee!

19. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0

Welke is dat dan als ik vragen mag?

20. Within

Within Niet meer actief

Deel Deze Pagina