Pfff hebben jullie dat ook wel eens? Wij hebben een eigen bedrijf, ik werk alleen als het echt druk is, meestal werk ik zo'n 2 a 3 dagen per week. Dochter gaat ook 2 vaste dagen naar het kdv. Maar door de bouwvak wordt er niks besteld, moet er niks bezorgd worden, weinig administratie, dussss, geen bal te doen voor mij. Nu zit ik dus thuis in mn eentje want mn dochter vindt het kdv vreselijk leuk, en betalen moet ik toch, dus ga dan maar. Nou zou ik dus vanalles kunnen gaan doen, de ramen zemen, uur met de honden op pad, even lekker in de tuin chillen, even naar intratuin of weet ik het wat, maar nee hoor, ik heb gewoon nergens zin in, zit maar op mn kont achter de pc pffff. Ik vind dat altijd zo raar, hebben jullie dat nou ook, dat je van die dagen hebt dat er gewoon helemaal niks uit komt?
hier ook wel eens aanwezig hor.. heb gister gewerkt en vandaag moe tik ook.. morgen en overmorgen ben ik vrij.. Doe vandaag bewust niks in huis zodat ik dat de komende 2 dagen kan doe.. het enigste wat aan staat is een wasje... verder lekker niks doen slapen is ook wel eens lekker hoor
als je toch niets te doen heb ga dan even lekker shoppen of wat drinken met een vriendin.. als de kleine thuis is ga even lekker wandelen van in huis blijven zitten wordt je natuurlijk wel een beetje gek ja
ik herken het niet ( helaaas haha) hebben ook eigen zaak maar zelfs als het slappe hap is altijd wat te doen. desnoods opruimen soppen voorwerken etc etc ( ligt eraan wat voor bedrijf je hebt natuurlijk)
hier ook een verveel dag. Ik wil heel erg veel ondernemen maar moet thuis zitten om op de gordijnman te wachten. Het huis is al helemaal gepoetst en ik heb geen zin in tv of een boek. Een dutje doen gaat niet want dan staat die man natuurlijk straks voor de deur. getsie.....