Op 1 januari ga ik stoppen met de pil. We hebben het afgelopen jaar veel gepraat en zijn tot de conclusie gekomen dat we er klaar voor zijn. 1 januari vinden we een leuke, symbolische datum Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dan stoppen! Ik ben trouwens 23, mijn vriend dan 25. Vergeleken met anderen is het vrij jong, maar dat gevoel heb ik helemaal niet!
Hoi! Volgens mij had ik vorige x ook op je topic gereageerd! Is harstikke leuk dat jullie voor een kindje gaan!!! Ik vind het niet jong hoor 23 en 25.. iedereen moet voor zichzelf beslissen wanneer je er aan toe bent... wij zijn beide 26... en er helemaal klaar voor!!!
Ja, dacht ook dat jij dat was! Ik wilde vanmorgen hier weer eens reageren en kwam niet op de site. Ondertussen wel gelezen hoe dat kwam, dus dacht open maar een nieuw topic. Maar inderdaad als je er klaar voor bent is dat zo! Zijn wij ook ( denk je, je weet nooit waar je ja tegen zegt natuurlijk ). Jullie zitten in de derde ronde lees ik?! Is het dan nog even spannend als de eerste maand?! ,....
Mijn banner klopte niet, zit in ronde 4 ondertussen... blijft wel spannend hoor maar het went in zekere zin ofzo... ik ben nu wel wat rustiger dan toen... we laten het lekker op zijn beloop.
Okee, ik zie het nu ja! Ik denk ook dat het vooral de eerste maand spannend is, meer door het idee dat het dan echt zo kan zijn! Ik kijk er wel erg naar uit, maar vind het ook leuk om gewoon nog de feestdagen "normaal"te vieren en daarna te stoppen!