Hallo dames, Misschien een stomme vraag! Maar ik was pril zwanger 4,5 week. Dag na nod was hcg in bloed maar 27. Ik had een slecht voorgevoel en eergisteren begon bloedverlies. Mijn kwaaltjes werden vanaf maandag ook steeds minder. Gisteren ben ik het vruchtje verloren. En kwaaltjes waren ook helemaal weg. Nu heb ik sinds vandaag vollere borsten en weer gevoelig, af en toe vlaag van misselijkheid, maag enz. Maar niet zo heftig aanwezig allemaal als toen t nog "goed zat" Ik snap dat kwaaltjes nog ff kunnen aanhouden maar weggaan en vervolgens terug komen snap ik niet helemaal. Of is dit wel normaal? In mei heb ik een miskraam gehad van een tweeling. Maar had vanaf het begin ook echt het gevoel dat t er 2 waren. Dit is ook bevestigd geworden door echo. Deze keer had ik niet t gevoel dat t er 2 waren. Maar nu is er toch opeens een stemmetje wat zegt hmmm... t is wel raar. Iemand ervaring met terugkerende kwaaltjes na mk?
Ja ik bij mn 1e miskraam na 2 weken dacht ik toch even terug naar het zkhs en daar maakte ze een echo en zagen ze dat ik nog zwanger was ondanks dat ik dus 6 dagen flink had gebloed. Uiteindelijk is dat ook mis gegaan bij mij, het zat gewoon niet goed vanaf het begin. Bij jpu kan het msschien wel goed zitten. Ik zou als het niet vertrouwd een afspraam maken.