Wie kan mij helpen? vrijdag komt hier iemand van ons huis en waarde rapport opmaken. Wat is dan de bedoeling wat ik doe? Het hele huis schoon hebben? Of is het iets anders?
In principe hoef je je huis niet schoon te hebben, maar ik weet dat ik dat zelf wel altijd willen. het gaat om een waardebepaling en geen taxtatie of bezichtiging en de makelaar die hier een waardebepaling gedaan heeft zei door de rommel heen te kunnen kijken. Ik heb er voor gezorgd dat alles netjes was en het er voor het oog schoon uitzag, omdat me dat zelf een prettig gevoel gaf. MAar als makelaar zijnde zullen ze er door heen kunnen kijken. Succes vrijdag...
ik zou het wel extra netjes maken hoor.... een makelaar zegt misschien wel erdoor heen te kijken.. maar het staat toch even wat mooier als het allemaal netjes is maar tenzij je verzamelwoede hebt, zal het als je niets extra's doet ook wel goed zijn haha
Bedankt! Het huis word zeker even goed schoon gemaakt! En de was zal ik allemaal schoon in de kast hebben liggen, scheelt ook altijd hier.