dames ik wil kijken of wij "aanstaande" moeders al "weten" dat ze zwanger zijn voordat ze een test hebben gedaan kijken of onze "moeders" instinct sneller resultaat zal geven als de hcg-zwangerschapstesten en of die net zo betrouwbaar zullen zijn. dit kunnen we volgen via de banners of als je terug kom melden van : ja ik ben inderdaad zwanger ! (kwam zomaar in me op ook omdat somiige mensen al zeggen ik wist gewoon dat ik zwanger was. waaronder ik tijdens me vorige zwangerschap, dus ik dacht misschien zijn er meer dames die zo denken) dus kom maar op
is er niemand die stiekem denkt dat ze zwanger is nou mijn lichaam zegt positief nog nachtjes wachten en dan weet ik het zeker wie volgt?
ik dacht ook elke maand dat ik zwanger zou zijn maar nee was nooit zwanger. de laaste maand dacht ik hmmm het is anders dan anders, maar ik dacht mijn lichaam houd mij voor de gek dus zal wel niet zo zijn. toch een test gedaan op mijn nod en die was positief! dus ja nu weet ik niet dat het mijn instinct was of dat het gewoon net zoals anders was dat ik weer dacht dat ik zwanger zou zijn. liefs
ik weet het niet, gevoel en verstand zijn met elkaar in conflict.. ben nog steeds met mijn eerste ronde ebzig.. inmiddels denk ik een dag of 17 overtijd.. positieve en negatieve zwangerschapstesten gehad.. maar alleen dipsticks en 1 x midstream. bij de dr was die negatief en zegt dus niet zwanger. maar geen spoor van ongi te bekennen. heb positief getest na mijn nod en heb toen bruinverlies gehad ongeveer een dikke anderhalf week geleden bij de dr getets en toen weer afgelopen woe en do 2 positieve dipsticks gehad. Dus nu in totaal 5 vals positieven gehad zeg maar. En sliertjes slijm in mijn urine gehad de afgelopen dagen. Snap er niets meer van..
hoi hoi nou ik zit nog 5 dagen voor mijn nod en voel me al een week beetje raar buikkrampjes hoofdpijn en af en toe rare prikkels in me tepels enz kan nog wat dingen opnoemen maar ja nu is de vraag zwanger of krijg ik steeds meer klachten voordat ik ongi moet worden dus ja het is echt afwachten zit niks anders op
die klachten heb ik ook ja en die prikkels het lijkt of mn borst jeukt. ze zijn nu wat groter geworden dus of het door het groeien komt weet ik niet maar dit had ik bij mn vorie zw. oww jij mag dag eerder testen, spannnnnnnenddddd
ja ik heb deze klachten nooit echt gehad ben nu ong. 22 maanden van de pil af en had tot 19 maanden nergens last van en toen ineens ging het veranderen het begon met overtijd zijn toen steeds meer en langer buikpijn dus ja het is moelijk voor mij nu omdat ik dit nog niet heb gehad ja ik heb mijn banner nu op 29 dagen staan maar ben normaal op dag 28 ongi dus reken ff nog 5 dagen en die duren zo lang pffff wil nu al testen omdat ik me zo voel hahahaha
Ik weet niet goed wanneer mijn nod is. Ik heb een vrij korte lf zo`n 9 a 10 dagen en 1x 13 dagen gehad. Ik zit nu op 12dpo dus das voor mij wel een goed teken. Temp is iets gezakt maar nog ver boven de coverline. Gister klein beetje bloed verlies gehad bij afvegen maar verder helemaal niets meer. Ook met inwendig voelen, alleen wit op mn vinger. Verder nog wat steekjes in de liezen en verminderde eetlust. Vandaag 2 testen gedaan 1 licht posi en 1 nega. Ik ga maar verder op de wachtbank. Ik heb mijn langste cyclus aangehouden om nod te bepalen en dat is over 2 dagen. Hopelijk dan een duidelijk posi test
Hallo, Ergens denk ik ook dat het wel eens raak kan zijn! Dit is alleen de eerste echte cyclus na de geboorte van onze dochter. Dus kan daar ook aan liggen dat ik allerlei kwaaltjes heb! Ik ben er ook heel erg mee bezig want ik voel me nu echt mama zonder kindje..... Maandag is mijn NOD maar ik heb ook een korte LF dus kan denk ik pas vrijdag (14 dagen na ei) positief testen. Toch siekum morgen ochtend een testje tegen aan gooien hihihi... Ik hoop met iedereen mee!
Ik heb deze cyclus ook het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Hoewel mijn cyclus volledig ontregeld lijkt. Eisprong te laat, temperaturen kloppen niet. Maar moet veel plassen en had vanochtend (5 dagen na vermoedelijke eisprong) wat bloedverlies....Ik durf het gewoon niet toe te laten, maar stiekem denk ik dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn...
gisteren was mijn innestelingsdag en voel vanaf die tijd een raar gevoel in mijn onderbuik. een soort lichte kramp/ kriebelachtige tintelingen. en het zit onder in mijn buik aan de voorkant (tegen de achterkant van het schaambeen zeg maar) ik had gisteren ook veel last van witte afscheiding. vandaag niet meer wel nog steeds kriebelige tintelingen en soms wat kramp. ik wordt ook al een paar dagen wakker om 4 uur s'nacht en dan ben ik klaar wakker. en ik heb sinds gisteren een soort puist/aambei op mijn bil wel zo groot als een ewrt. zooo pijnlijk met zitten (hihihi) zijn dit symptomen of niet? wat denken jullie
Hoi, Ik ben al 2,5 week te laat met ongesteld worden. Ben al 2 x bij de huisarts geweest. Ik ben namelijk niet aan de pil geweest (we gebruikten alleen condoom). Heb altijd een regelmatig cyclus. Maar heb alleen maar negatieve testen. Heb ook last van mijn darmen. Verlies veel slijm. Troebele urine. Moe. En ik mag maandagavond een echo laten doen. Dus dan weet ik zeker of ik een kindje verwacht of niet. En anders moet ik maar blijven afwachten tot ik wel een keertje ongesteld ga worden. Ik wordt hier echt gruwelijk onzeker van. Laat mij maar gewoon ongesteld worden. Dan heb ik weer even rust en dan maar een ronde later zwanger.
Ik denk ook dat ik zwanger ben, ik voel vanalles in me buik heb alleen geen gevoelige tepels net als mijn vorige zwangerschap die uit liep op een MK. Ik hoop het zo! Zo wel heel leuk zijn. Ik laat het weten morgen misschien stiekem even een testje wagen
Ergens denk ik wel zwanger te zijn..maar misschien hoop ik het te veel.. Ik heb niet heel veel klachtjes maar nu al een dag of 5 krampjes en steekjes in mijn onderbuik (heel laag) en een soort strak gevoel aan mn onderbuik beetje spierpijn achtig maar dan iets minder erg.. verder lijkt mijnplas veel zoeter te ruiken..( normaal ruik ik mijn plas natuurlijk niet..maar nu viel het me echt op en het is ook elke gelig terwijl normaal is het bijna doorzichtig) Verder heb ik al een dag of 3 een soort flitsjes voor mn ogen..net zoals als je in de zon kijkt, dan blijf je toch nog een paar tellen een flitsje zien..dat heb ik nu dus steeds.. heel gek en irritant.. O ja en ik heb zere borsten, vooral links.. Wat denken jullie? Ik heb op zn laatst op 2 april mijn nod uitgaande van 30 dagen.. Spannend he! Zit nu in ronde 2 x
heb ik ook al meer dan een week ben ervoor naar de dokter geweest en ze zegt dat ik wel eens zwanger kan zijn want t lijkt er allemaal wel op t zijn namelijk mn eierstokken en baarmoeder die ik voel ik heb een test gedaan want dat moest en ik had zelf het gevoel dat t te vroeg zou zijn. hij gaf ook negatief aan dus even afwachten ofdat ik ongi word hoop t nie!
Ik heb tussen donderdag avond en vrijdag ochtend mijn eisprong gehad. Ik voel hem altijd heel duidelijk. Ivm de onrelmatige diensten van mijn man, is dit de eerste keer dat we goed en regelmatig geknuffeld hebben. Ik heb nu wel een goed gevoel. Ik voel wel het een en ander in mijn buik, maar niet echt noemenswaardig. Mijn gevoel is wel sterker dat het deze ronde wel eens raak kon zijn. Maar we wachten af, het moet ook blijven plakken hé
gefeliciteerd Manoe! Ik zit nu rond mijn innesteling dus ik ben benieuwd! Ik voel nu nog niets. Vorige maanden voelde ik vanalles en dacht ik steeds zwanger te zijn. Iedere maand weer een teleurstelling. Durf nu ook niets te hopen of te denken in de veronderstelling dat het mij de vorige maanden ook niets heeft gebracht.. Het zal ooit wel komen. Een vriendin van mij voelde juist helemaal niets en bleek toen zwanger. Het hebben van krampjes etc is niet bij iedereen gelijk dus.. iedereen is anders daarin.