Heeft iemand misschien een kortingbon/kortingscode/vrijkaart Voor Blijdorp?? Morgen word ons zoontje 1 jaar en we willen zo graag naar Blijdorp gaan met hem. Maar we kunnen t gewoon niet betalen! Iemand die ons kan/wil helpen?? Of c1000 vouchers???
Dit schijnt nieuw te zijn van Marktplaats, veilingen, met 50% korting. Blijdorp staat er nog niet op, maar Ouwehands wel Marktplaats Aanbieding - Voordeel voor een vriendenprijs Sowieso kan het lonen om op marktplaats te snuffelen. Is er niemand in je omgeving met een abbo? Hier ook verschillende veilingen Dierentuin | Tickets voor de dierentuin Als je je kaartje voor Blijdorp online koopt, krijg je 2,- korting. Heb jij (of iemand anders) Airmiles? Dan heb je voor 1000 punten en 9,50 een kaartje. Airmiles - Korting bij Diergaarde Blijdorp - Gratis met Korting
hee, kijk eens op vakantieveilingen.nl en dan bij dagje weg, en dan dierentuin daar kun je bieden op entree kaartjes en als je het goed doet kun je veel geld besparen
Heb geen kortingsbonnen maar waarom ga je neit gewoon naar de kinderboerderij ofzo. Veeeel goedkoper en net zo leuk voor een kindje van 1. Matthijs kan het volgens mij nog niets schelen of er nou een geitje voor hem staat of een olifant . Het gaat er om dat je lekker even weg bent met hem en een gezellige dag hebt. Voor een kindje van 1 maakt het dan echt niet zo veel uit waar je heen gaat.. Maar airmiles is natuurlijk wel een goed idee
Ik heb hier kortingsbon van Nationale Postcode Lotterij voor Blijdorp. Je krijgt dus 3 euro korting per persoon en max voor 4 personen. Pb me maar als je het wilt.