De dag begint al ellendig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moosie, 22 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moosie

Moosie Lid

11 aug 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Nou, slechter kan de dag niet beginnen. Manlief komt zijn bed uit en begint te zeggen dat ik lieg, dat ik net doe of ik de vrouw van mijn baas ben enz enz. En dat is zeker niet waar, maar hij gelooft het niet. De tranen lopen nog steeds over mijn wangen! Hij gelooft me niet! Ik ga er vanuit dat hij weer een nare droom heeft gehad, en tja, hij gelooft die dromen. Nou wordt er niet goed van. Nou moet ik vanmiddag 12:00 bij de vk zijn voor de echo. Gelukkig kon dit want we moeten morgen met vakantie. Een kado van Manlief. Ik ben alleen zo bang voor de echo! Met 7 weken ook een echo gehad, toen was alles oke. Omdat ik sinds 2 dagen pijn in mijn buik heb, rechtsonderin, zo'm 3 cm boven mijn schaambeen, ben ik er onzeker of dit wel goed is. Daarnaast ben ik woensdag bij Fysio geweest vanwege mijn rug, billen en beenklachten. Blijk ik bi te hebben en als ik langer zo had doorgelopen had ik de rest van mijn zwangerschap thuis kunnen zitten. Na al deze tegenslagen, kan ik de woorden van mijn man niet aan en ben zo bang voor de echo straks. Hoop zo dat we kunnen genieten vanaf morgen op vakantie! Pff er gaat al een last van mijn schouder af nu ik het even opschrijf.

2. Niet meer actief

Meis, wat een raar verhaal...
    Hoe kan het dan dat ie dat tegen je zegt?
    Heb je m alweer gesproken? Lekker begin van de dag zo.

En die steken hoeft niks ernstigs te betekenen hoor! Kunnen ookm je banden zijn!

3. Moosie

Moosie Lid

11 aug 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Nee ik hem hem nog niet gesproken. Hij is aan het werk. Hij werkt in ploegendienst en moest vandaag om 5"45 beginnen tot 14:00. Dus ik spreek hem pas vanmiddag weer. Normaal gesproken neemt hij zijn mob altijd mee, maar nu niet, dus hij geeft me niet eens de kans om te bellen of een sms te sturen.
    Wat betreft mijn buik. Het zijn niet echt steken, maar een beurs gevoel als je erop drukt.

4. Niet meer actief

Heb je niet een paar keer te hard gedrukt meis! :)
    Gelukkig moet je vanmiddag al naar de vk, maar als je je heel erge zorgen maakt, bel je toch even? Een hele ochtend gaan zitten stressen is ook niet goed voor je!

Het verhaal van je vriend is gewoon raar. Bel hem anders even op zijn werk? Gewoon lak aan hebben. Je bent zwanger dus labiel, daaag, moet ie zn mobiel maar meenemen!

Maar als hij die dromen gelooft, komt ie er dan wel later op terug?

5. Moosie

Moosie Lid

11 aug 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Ja zeker, dit komt vanmiddag wel als hij thuis komt. Ik weet nu al dat het een koppig gesprek gaat worden. Altijd als hij heeft gedroomd of spanning heeft of ergens aan denkt, bijv zijn familie die zo raar reageerd probeert hij bij mij iets negatiefs te vinden zodat hij zich kan afreageren. Vaak loopt hij hier ook al een langere tijd mee. Hij propt het nu eenmaal op en laat zich op mij uit. Alleen kan ik het nu niet hebben.

6. Niet meer actief

Nee, kan me voorstellen.
    Ikzelf ben sinds de zwangerschap ook superprikkelbaar. Zou dat ook echt niet trekken....

Hoop voor je dat je je dag er niet teveel door laat beinvloeden!

En heel veel sterkte bij de vk vanmiddag!
    Laat je ff weten hoe het was?

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sneu voor jou dat jij dan de zondebok moet zijn. Ik bedoel als ie ff zou nadenken... Ik moet eerlijk zeggen dat ik t gewoonweg lullig van hem vind dat ie zo vreemd doet.

8. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    Heel veel sterkte! Probeer het je niet te veel aan te trekken. Dat is heel lastige voor een zwangere vrouw!

Succes bij de vk! Als je met mooie echoplaatjes thuis komt, draait je man misschien wel bij?

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Misschien moet je man eens hulp zoeken? Klinkt niet echt normaal dat je je dromen geloofd enzo..

En jij niet druk maken want wat je voelt klinkt gewoon hoor! Geniet van de echo vanmiddag. Succes!

10. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik hoop dat je man vanmiddag een beetje bijgedraaid is. De echo komt vast helemaal goed, ik duim voor je! :)

Ik ken je probleem trouwens, mijn vriend is precies zo. Dat kan heel lastig zijn!

Liefs,
    Tijgetje

11. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    He Moosie!
    Hoe was de echo? En wat was die pijn die je had? Bleek het mee te vallen?

Suc6 met je mannetje en geniet van jullie vakantie!
    Groetjes Miep

12. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hallo Moosie,

Toevallig kwam ik hier terecht. Maar ik vind de reactie van je vriend niet normaal. Kan het ook zijn dat hij nog half in slaap is? Dat gebeurt namelijk ook wel eens. Maar als hij het s middags nog gelooft dan vind ik dat erg vreemd. Dat is toch wel een beetje zorgelijk.
    Is hij wel eens voor het een of ander in behandeling geweest?
    Wel goed aan jezelf denken hoor meid!

groetjes Nikkie

13. Moosie

Moosie Lid

11 aug 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Bedankt allen voor de reacties! Voordat we straks richting schiphol rijden wil ik nog even melden dat ik een super echo heb gehad. Alles ziet er perfect uit! De pijn die ik had is afkomstig van mijn blaas. Heb een lichte blaasonsteking. Mijn man is niet meer teruggekomen op zijn verhaal. Ben er zelf ook niet meer over begonnen. Gisterenavond hebben we al kerst gevierd met kado's en daar zat voor hem natuurlijk een prachtige echofoto bij! Het lijkt wel of we samen teveel spanning hadden voor de echo en of alles wel oke was. In ieder geval gaan we nu genieten van de vakantie! Tot volgende week allemaal! Fijne kerstdagen, gelukkig 2007 en natuurlijk voor iedereen een goede zwangerschap toegewenst volgend jaar!

14. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ben blij te horen meid dat het nu beter gaat daar... En dat bij de vk alles goed was... Geniet lekker van de kerstdagen en maak je niet te druk meid!

Alles komt goed!

Een fijne vakantie!

15. Niet meer actief

Gelukkig meis!

Gefeliciteerd!

En een hele fijne vakantie.

16. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0