Hallo, ik heb een tempkaartje van FF,maar hoe zet ik dat kaartje ineen bericht of in mijn handtekening? Ik kan de afbeeldingsURL niet kopieëren. verder: ik weet niet of ik mijn slijm nu als creamy of watery moet scoren. Het is wittig en behoorlijk vloeibaar (niet rekbaar) en trok geheel weg in mijn slipje. Bleef er dus niet bovenop liggen. Sorry voor de onsmakelijkheid groetjes
Om je slijm te interpreteren is het makkelijk om het bij de baarmoedermond weg te halen. Ga met 2 vingers naar binnen en knijp je vingers samen langs de bmm. Als je nu je vingers er weer uit haalt, blijft er spul achter op je vingers. Bekijk dit. Ik vind het in mijn slipje altijd lastiger checken, want de dikke plak komt meestal (nog) niet naar buiten. Dus denk je watery, maar is het zelfs nog maar sticky.
Ow okee... en als je niet bij je baarmoedermond zelf komt? Volgens mij kom ik namelijk niet zo diep met 1 vinger... en of met 2 lukt is maar de vraag.
Dan ga je langs de zijkant van je vagina. Maar ik dacht eerst ook dat ik er niet bij kon. Tot dat ik doorhad waar die opening zat. Blijkt nu zelfz met 1 vinger haalbaar als hij hoog staat. Wist ik eerst niet. Maar het kan hoor dat jer er niet bij kan. Ik ken natuurlijk alleen mijn bmm dus zal je ff loodsen vanuit mijn ervaring Ik voel op het toilet na het plassen. Eerst wel even afdoen en dan ga ik met bijv. middelvinger naar binnen. Met de binnenkant van mijn hand naar mij toe zeg maar. Als ik dan mijn vinger van me af duw, (steek je middelvinger maar op naar achteren) dan kom ik tegen de bmm aan. Eerst vond ik het net een rubber bandje met een putje erin, maar nu ik inmiddels weet waar hij zit, voel ik echt een tuut met een soort mondje er aan. Heel gek eigenlijk. Ik dacht ook met 2 vingers niet ver te komen, maar dat valt me uiteindelijk nog alles mee. Maar als ik lig of gewoon zit, op bed of in bad ofzo, dan kom ik er nagenoeg niet bij. Ze tippen wel eens op je hurken gaan zitten onder de douche. Dan lukt het wel, maar voor mij minder goed. Wat ook helpt is op het moment dat je voelt een beetje druk zetten, dan duw je hem een beetje naar de opening van je vagina toe en kun je hem beter voelen. Nog een reden waarom het handig is als je blaas leeg is Succes en anders gewoon zo diep mogelijk langs de "omgeving"van de bmm gaan.