dat merk (louis nog wat) las ik laatst ook van Dirksmama. Ik heb ROC gekocht en dat werkt ook, maar als ik dat merk bij mijn DA zie gaat het mijn mandje in!
ik heb zwitsal in het zonnetje factor 20 (hoog) en factor 30 ( zeer hoog) Iemand hier ervaring mee? zijn dit goede producten? En ik zag ook zwitsal sun block....alleen heb geen idee wat het inhoud, maar volgens mij staat dat gelijk aan factor 30 toch? liefs Emmie
Ik heb vanochtend bij de apotheek Vichy l´Enfants gekocht, factor 50 spray. 15 Euro. Gebruik zelf ook alles van Vichy, dus vandaar. Staat alleen op dat je kinderen onder de 3 jaar uit de zon moet houden. ma2Be weer hartstikke ongerust dat de kleine toch een zonnestraaltje opvangt. Hoe moet dat dan als we in Augustus op strandvakantie gaan, helemaal uit de zon houden..?!
gewoon zoveel mogelijk in de schaduw ermee blijven ma2be en een parrasolletje gebruiken zo heeft je meid nooit volle zon op zich
ook wij hebben Nivea Sun Childeren's Sun spray factor 40 hihih.. mijn zoontje vind het helemaal geweldig dat blauw. hij smeert het dan ook uit op zijn beentjes..! zo lief!
Hoi, Ik wil niemand aanvallen hoor, maar kinderen tot 4 jaar hebben MINIMAAL factor 30 in de schaduw nodig en factor 50 in de zon. Beter is om je kind (tot min. 2 jaar) uit de zon te houden. Succes meiden! Liefs, Lindsay
Laat dat nou eens echt waar zijn joh! Wat ze al niet verzinnen hè tegenwoordig... (soms vraag ik me wel eens af hoe onze ouders dat vroeger allemaal deden, die hadden dit soort 'snufjes' toch ook niet) Groetjes Six
Hoi, Ik zie niemand die VISION heeft van de apotheek, 17 euro voor 200ml. Ik vind die echt perfect. Smeert supergoed uit, voelt niet vet aan, en je hebt er heel weinig van odig. Ik gebruik voor de kids factor 28 ze kunnen er een halve dag mee in de zon. Quinten doe ik altijd een zonehoedje op en hij heeft zijn romper gewoon aan. Beter om ze zoveel mogelijk in de schaduw te houden, maar soms ontkom je er niet aan... Groetjes Jessica
zwitsal factor 30 en no-ad faktor 40 (van de zeeman). iedere 2 uur smeren, niks aan de hand. ik heb zelf een hele lichte huid, en ik verbrand er zelf ook niet mee dus denk ik dat het voor lars ook voldoende is. hij is iig niet verbrand vanmiddag op strand :-D
Ik heb zwitsal factor 50 in spray, heel makkelijk. En ook nog van ROC factor 40. Die kun je alleen smeren, dus die vind ik iets minder omdat hij het niet prettig vind. Wel goed spul trouwens.
ik heb zwitsal for girls factor 30. hij is roze, wel vervelend dat bijvoorbeeld bij de nek hij een beetje afgeeft aan de kleding, ook al is het uitgesmeerd, maar ze is nog niet verbrand. een licht huidje heeft ze niet zo dus denk ook niet dat ze een hogere factor nodig heeft en ik hou haar zoveel mogelijk uit de zon. ik zag trouwens vorige week bij oprah die dokter Oz. hij zij dat als je je echt goed wou beschermen je je elk uur in moet smeren
ik gebruik zonnecreme van garnier factor 50+ heel goed. je moet er niet veel van gebruiken en smeert heel goed open.
Wel leuk al die goede adviezen om je kindje onder 2 jaar uit de zon te houden! Zeker als je op BONAIRE woont! Mijn kleine komt elke dag wel in de zon! Als we naar het strand gaan (min 1 x per week) smeer ik haar in met factor 50 of 60! Als we langer dan een half uutje in de zon zijn geweest krijgt ze een uv shirtje aan! Altijd een hoedje op! Ik zou mijn kleine nooit met minder dan 50 insmeren! Ook al zou het niet meer bescherming bieden!