Hee dames, Wie o wie weet of er iets is om je cyclus regelmatiger te krijgen? De vorige ronde duurde hij precies 28 dagen (of dit was een vroeg afgebroken zwangerschap) en deze ronde duurde 36 dagen. Ik zit meestal tussen de 30 en 35 dagen. Heel lastig want ik dacht deze ronde dat het best raak kon zijn omdat ik de 35 dagen gepasseerd was... Ik heb weleens gehoord dat er ook foluimzuur van een bepaald merk was voor een onregelmatige cyclus, maar ik weet niet welke dit zou moeten zijn. ..
Hoi Memarley, Op zich is je cyclus niet zo heel erg onregelmatig. Maar ik kan me voorstellen dat je meer regelmaat wilt! Dat wilde ik ook graag, zeker toen ik bij onze eerste met de pil stopte en een rare cyclus had. Heb niet veel gedaan en het was geen probleem om zwanger te raken. Gewoon, een beetje lukraak klussen Maar toen we voor een tweede gingen, wilde ik tóch meer duidelijkheid. Ik heb toen de pillen van de Etos geslikt, "zwanger worden". Hier zit monnikspeper in (agnus castus) en dat staat al eeuwen bekend om zijn gunstige werking op de cyclus. Ik zat al vrij snel op een constante cyclus van 32 dagen, erg fijn. En was ook vlot zwanger, een mooie bijkomstigheid
Hee Lous1982, Bedankt voor de tip. Ik ga eens kijken bij de etos. Ik heb nu davitamon mama plus. We gaan nu ronde 5 in, we zijn dus nog niet zo heel lang 'bezig', maar hoop nu toch dat het een keer raak is. Ik moet eigenlijk proberen om er wat minder mee bezig te zijn, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Groetjes!!