Wat is een leuke periode/leeftijd voor fotoreportage baby

Discussion in 'Baby en dreumes' started by vruchtje24, Sep 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Hoi,

Wij willen graag een fotoreportage doen met ons zoontje. Hij is nu 5 maanden. Willen jullie meedenken of dit een leuke/goeie periode is om dat te doen? Het is namelijk vrij duur?

gr vruchtje

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wij hebben ervoor gekozen om het te doen op moment ons zoontje zelfstandig kon zitten. En dat zijn hele leuke foto's geworden :)

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Elke leeftijd heeft denk ik wel bepaalde leuke dingen om een reportage te laten maken.

Bij Kyra gingen we voor het eerst toen ze 3 maanden was, geweldige foto's!
    Nu met Dinja zijn we al geweest toen ze nog maar 5 weken was en ook dat zijn enorm mooie foto's geworden.

4. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Wij hebben dit met 3 1/2 maand gedaan. Maar achteraf zou ik liever hebben gewacht. Nu al, met bijna 8 maanden zit er meer uitdrukking in het gezicht, kunnen ze evt. al zitten en dat levert andere foto's op....maar ja, zo klein is ook schattig. Wij hebben foto's gemaakt om met moederdag aan de oma's te kunnen geven.

5. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    Wij hebben foto's van 5 maanden en 11 maanden en wil binnenkort weer foto's laten maken. Maar een vriend van ons fotograaf en raadde deze leeftijden aan. Vandaar.

5 maanden is leuk omdat ze dan mooi hun hoofdje op kunnen tillen
    11 maanden is leuk want dan kunnen ze goed blijven zitten en eventueel op een karretje of zo zitten. En die van ons kon toen heel goed kruipen dus ook dat gaf leuke foto's.
    En nu 15 maanden lijkt me leuk omdat ze nu goed kan lopen en dat volgens mij ook weer leuke foto's moeten zijn.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,079
    3,867
    113
    Ik ben met 2 maanden naar zo'n goedkope supermarktfotograaf geweest, was een hele set voor 30 Euro, dus daar kun je je geen buil aan vallen. Met 6,5 maand zijn we naar een professionele fotograaf geweest voor een reportage die uiteraard een stuk duurder was, maar het resultaat was er ook naar. Ik vond het een prima leeftijd, want ze kunnen dan een beetje zelf zitten enzo, maar hebben nog wel dat baby-achtige. Dus we gaan met ons zoontje op die leeftijd weer. Morgen heb ik een reportage thuis voor allebei de kinderen.

7. EmyD

EmyD Niet meer actief

Wij hebben ook foto's gemaakt toen onze froemel 5,5 maand was. Dan zijn ze nog wel echt baby, maar ze kunnen al wel verschillende 'poses' aannemen (op de buik, zittend). En ook lachen ze dan wel snel op commando. Het zijn erg leuke foto's geworden!

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Oké bedankt voor de tips! Ik ben eruit met manlief. We gaan zodra hij een beetje zelfstandig kan zitten. Waarschijnlijk met een maand of 6 á 7

9. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

May 2, 2009
    336
    0
    16
    deze is met 6 weken gemaakt

10. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

May 2, 2009
    336
    0
    16
    ook 6 weken

11. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

May 2, 2009
    336
    0
    16
    deze met 4 maanden

12. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

May 2, 2009
    336
    0
    16
    ook 4,5 maand

13. shannen

shannen Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    1,410
    0
    0
    Wij zijn geweest met 5 maanden en met 6 maanden kreeg ik zo'n aanbieding bij de supermarkt ook gedaan.

Zijn echt super leuke foto's geworden en heel anders.

Wij gaan als ze een jaar is weer foto's laten maken dan kan ze al staan enzo dus weer andere foto's.

Groetjes

Share This Page