Klopt de ZP calculator nou wel of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door glimworm, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik las net een berichtje van ienmand die een week verder is dan mij en die had uitgerekend dat ze rond 11 december zou gaan bevallen.
    en vroeg zich af hoe ik dan op 24 december uitkom?

Ik heb hiervoor de ZP calculator gebruikt en de precieze gegevens voor ingevuld.

Ik ben net uit nieuwsgierigheid de 40 weken gaan narekenen op de kalender en kom ineens ook op 11 december uit.:(:(

Zijn er hier meer mensen bij wie de calculator niet klopt of hebben wij het niet goed uitgerekend op de kalender?

2. Canna

Canna Actief lid

20 apr 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    Geen idee, ik zal hem gauw eens even uitproberen!

Edit: getest, ik heb als eerste dag van mn laatste menstruatie 17 september 2009. Als cyclusduur heb ik 30 gedaan (dat wisselde een beetje) en de calculator komt uit op 26 juni, terwijl mijn officiële uitgerekende datum 28 juni is, dus dat scheelt maar weinig.

Ik denk dat het ligt aan de input van je gegevens?

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

hmm, nee ik heb ze nauwkeurig ingevuld :(

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je weet nooit exact wanneer je bevrucht bent geraakt (kan een paar dagen verschil in zitten). Een meting via de echo kan ook iets afwijken, omdat elke mm telt zeg maar.
    Dus tjah, waterdicht krijg je het nooit. Al zou je het exact hebben, kan je nog 2 wk overtijd raken :D

5. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    bij mij klopt het wel geloof ik. de datum van innestelling klopt igg, dat heb ik goed gemerkt die dag .

6. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    ik vond dat de calculator wel klopte bij mij. maar de uitgerekende datum is maar een pijl datum he;).

Deel Deze Pagina