Hallo daar zijn we weer, voor de 2e ronde! Mijn nod is over 11 dagen. Maar ik kan echt niet wachten met testen. Ik heb niet echt op m'n eisprong gelet. Heb wel van die ovulatie testen van kv gebruikt maar ze gaven allemaal maar een heel licht streepje aan. Van veel mensen gehoord dat t waardeloze dingen zijn dus ze zijn na een paar testjes gelijk in de prullenbak beland. Voel me nu alweer een paar dagen misselijk, verhoging, moe en heb ook weer een harde/gespannen buik. Eigenlijk precies zoals vorige maand de 1e keer dat ik zwanger was. Niet zo erg gelukkig als de 1e keer, maar dat kan misshien nog komen. Hopelijk ben ik nu ook weer zwanger. Dat zou echt geweldig zijn! Maar kan ik echt niet al eerder testen of laten testen? Wil t zo graag weten Of toch gewoon maar in spanning blijven wachten?
heey ik denk echt dat je beter nog even kunt wachten. om nu al te testen is veelste vroeg denk ik dan zal het waarscheinlijk negatief zijn terwijl je het misschien wel al bent maar je lichaam nog niet voldoende hcg heeft aangemaakt. ik weet dat het moeilijk is maar je kunt het beste testen op de dag van je nod.
Hoi Lastig he helaas kunnen we niet in onze buik kijken dat zou een hoop geld schelen voor velen van ons hihi. Hoop voor je dat het raak mag zijn! Beetje afleiding zoeken proberen sucses hoor Groetjes paula
Dankjewel! En afleiding zoeken das zeker een hele goeie tip, ga ik ook zeker doen. Bij mn vorige zwangerschap was ik alleen maar bezig met het zwanger zijn, ik maakte me zelf helemaal gek!
juist als je er teveel mee bezig bent werkt het averechts. kan dat heel goed begrijpen heb het zelf ook gehad na heel wat gedoe had ik de hoop opgegeven met de gedachte van ik zie het allemaal wel. en het gekke was dat ik toen opeens overtijd was en indd zwanger bleek te zijn. ik hoop dat het raak is voor je en je jezelf n beetje kan ontspannen.